نخستین هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار شد

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین «همرسانی» فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس را امروز برگزار ‌کرد.
کد خبر: ۶۱۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 28September 2023
نخستین هم‌رسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان با موزه‌های دفاع مقدس برگزار شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، نخستین همایش همرسانی فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان را با موزه‌های دفاع مقدس برگزار کرد.
 
اهداف این رویداد شامل آشنایی با ظرفیت‌های همکاری زیست‌بوم خلاق، دانش‌بنیان و باغ موزه‌ها، شناسایی استارت‌آپ‌های مرتبط با مفهوم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و احصاء نیازمندی‌های موزه دفاع مقدس و تأمین آن‌ها با محصولات و خدمات صنایع خلاق و دانش‌بنیان در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار است.
 
از دیگر بخش‌های این برنامه رونمایی از بازی رومیزی «جهانگرد نابغه» است که با حضور فعالان اقتصاد خلاق و دانش‌بنیان و همچنین مدیران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می‌شود.
 
این رویداد با محور تقویت و توسعه انتقال روایت دفاع مقدس طراحی شده و مدیران خانه‌های خلاق و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز نوآوری استارت‌آپ‌های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، استارت‌آپ‌های حوزه موزه‌داری و استارت‌آپ‌های قابل تعمیم به نیازمندی‌های موزه از جمله مخاطبان آن هستند.
 
انتهای پیام/ ۱۳۴
نظر شما
پربیننده ها