امام جمعه بشرویه:

دشمنان داخلی و خارجی به دنبال خدشه‌دار کردن اقتدار و محبوبیت فراجا هستند

حجت‌الاسلام «زارعی» گفت: امروز محبوبیت نیروی انتظامی به خاطر همین مروت و مهربانی است و افرادی در داخل و خارج هستند که می‌خواهند این اقتدار و محبوبیت را خدشه‌دار کنند ولی اتفاقات اخیر نشان داد که مردم نیروی انتظامی را دوست دارند.
کد خبر: ۶۱۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 29September 2023

دشمنان داخلی و خارجی به دنبال خدشه‌دار کردن اقتدار و محبوبیت فراجا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علیرضا زارعی» امام جمعه بشرویه امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته، با بیان اینکه امنیت، اجرای عدالت، آسایش سه نیاز اساسی بشر است، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم رشد و توسعه در هر عرصه‌ای داشته باشیم زیرساخت آن امنیت است.

وی ضمن تبریک سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی، بیان داشت: نیروهای فراجا، نیروهای متعهد، تضمین کننده و برقرار کننده امنیت در عرصه‌های مختلف و هم مهربان و هم مقتدر هستند.

امام جمعه بشرویه تبیین کرد: امروز محبوبیت نیروی انتظامی به خاطر همین مروت و مهربانی است و افرادی در داخل و خارج هستند که می‌خواهند این اقتدار و محبوبیت را خدشه‌دار کنند ولی اتفاقات اخیر نشان داد که مردم نیروی انتظامی را دوست دارند.

حجت‌الاسلام زارعی به حادثه برخورد یک مجرم با مأمور وظیفه‌شناس در بشرویه اشاره کرد و افزود: از دادستان خواستاریم با شخص متخلف برخورد قاطعی بشود و از مسئولان خواستاریم با مجرمان طوری برخورد کنند که مجرم و متخلف احساس امنیت کند.

وی خنثی‌سازی همزمان ۳۰ انفجار در تهران، انهلال شبکه‌های ترور و اغتشاش در شهرها، دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست در داخل و خارج از کشور و بازداشت جاسوسان صهیونیستی را از اقدامات اخیر مهم دستگاه اطلاعاتی کشور برشمرد.

امام جمعه بشرویه از دادستان و دستگاه اطلاعاتی شهرستان بشرویه برای رسیدگی به جرائم امنیتی تشکر کرد و به خانواده‌ها هشدار داد مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار