آیین تجلیل از ۸۰ گروه جهادی فعال در ستاد اربعین استان قم برگزار شد

آیین تجلیل از ۸۰ گروه جهادی فعال در ستاد اربعین استان قم امروز در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 29September 2023

آیین تجلیل از ۸۰ گروه جهادی فعال در ستاد اربعین استان قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین تجلیل از ۸۰ گروه جهادی استان قم و فعال در قم، مرز مهران و مسیر پیاده روی با حضور معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم در سالن اجتماعات امام خامنه‌ای حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی معاون، اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم در این آیین اظهار داشت: ما در مجموعه استان قم مخصوصاً در حوزه اعتبارات و امکانات محدودیت‌هایی داریم، اما خیرین و نیکوکاران بسیاری در این استان مقدس هستند که در مناسبت‌های مختلف، اقدام به همراهی و کمک به دولت و مردم بدون هیچگونه چشم‌داشتی می‌کنند.

وی گفت: گروه‌های جهادی بازوان توانمند نظام جمهوری اسلامی هستند که همیشه نبود امکاناتی و پشتیبانی دستگاه‌های اداری و اجرایی را جبران می‌کنند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استاندار قم تصریح کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که بسیج سازندگی سپاه استان قم در حوزه گروه‌های جهادی نیاز است که پیگیری کند، کمک به برنامه‌محورتر شدن حرکت‌های جهادی، توانمندسازی این گروه‌ها و هدایت به سمت تأثیرگذاری بیشتر در جامعه و بین مردم است.

وی بیان کرد: امروز با تلاش‌های چندساله انجام شده، گروه‌های جهادی به‌عنوان حلقه‌های میانی، بین مردم و دستگاه‌های اجرایی استان قم هستند که بسیاری از امور بزرگ فرهنگی، اجتماعی و اجرایی در قم، با همکاری و همیاری گروه‌های جهادی و مردمی انجام می‌شود.

مقیمی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، نقش موثر و بی‌بدیل گروه‌های جهادی چشمگیر و دیدنی است؛ همچنین در موضوع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاب و دانشجویان بسیجی با روحیه جهادی موفق عمل کردند.

وی ابراز کرد: حمایت‌های بسیج سازندگی و سپاه قم در خصوص حمایت از خانواده‌های کم برخوردار و آسیب‌پذیر، استان قم را در حوزه برخورد با آسیب‌های اجتماعی پیشتاز کرده است.

جانشین ستاد اربعین حسینی استان قم خاطر نشان کرد: حضور ۸۰ گروه جهادی استان قم در ایام اربعین حسینی چه در مرز مهران، شهر نجف، طریق الحسین (ع)، کربلای معلی و چه در خود شهر مقدس قم، بسیار موثر در فراهم کردن زمینه تسهیلات سفر زائران اربعین بوده که قدردان خدمت‌رسانی‌ها و تلاش‌های مخلصانه جهادگران هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار