رویداد ملی پادکست فارسی با معرفی برترین پادکست‌های کشور برگزار شد

اولین رویداد ملی پادکست فارسی صدای جمهوری اسلامی ایران به منظور معرفی برترین پادکست‌های فارسی در کشور و رشد استعداد‌های این حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶ - 30September 2023

رویداد ملی پادکست فارسی با معرفی برترین پادکست‌های کشور برگزار شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین گشایش «اولین رویداد ملی پادکست فارسی صدای جمهوری اسلامی ایران» امروز (شنبه) به منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادکست‌های فارسی در کشور و ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادکستر‌های فارسی و همچنین کشف و رشد استعداد‌های این حوزه برگزار شد.

نخستین رویداد ملی پادکست فارسی در دو بخش حرفه‌ای و ویژه با حضور هیئت داوران و اصحاب رسانه با روایت و اجرای فرزاد حسنی در محل کتابخانه و موزه ملی ملک به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، اولین رویداد ملی پادکست فارسی، علاوه بر ایجاد رقابت سازنده و پویا میان تولیدکنندگان پادکست فارسی، آموزش ساخت پادکست از ابتدا تا انتها، یکی از اهداف و ارکان کار دبیرخانه خواهد بود که کاربران از طریق تارنمای رسمی به‌صورت رایگان به تمامی‌کارگاه‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

ضمن اینکه، آیین پایانی «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و طی آن برگزیدگان جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار