در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه‌زدن و انهدام نظام اسلامی است که باید با تقویت وحدت و همبستگی، فرصت‌های دشمن را خنثی کرد.
کد خبر: ۶۲۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ - 30September 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت، سیاستی راهبردی در راستای تقویت همدلی شیعه و سنی است تا تهدیدات و نقشه‌های خبیث دشمنان به فرصت علیه جهان اسلام تبدیل نشود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با تشریح ابعاد مختلف آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» گفت: دشمن نمی‌خواهد که شیعه و سنی در کنار هم باشند و همواره شاهد این موضوع هستیم که بطور مکرر در هر شرایطی از ضربه‌زدن به نظام اسلامی صرف نظر نکرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی نقشه شوم دشمن برای ضربه‌زدن و انهدام نظام اسلامی است که باید با تقویت وحدت و همبستگی، فرصت‌های دشمن را برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی خنثی کرد.

وی با تاکید بر لزوم ذکاوت و هوشیاری در برابر جریان توطئه و نفوذ دشمن در کشور، افزود: تخریب امنیت اجتماعی، روحی، روانی، فردی و گروهی در کنار سلب آرامش و آسودگی خاطر هموطنانمان بزرگترین نیت پلید جریان نفوذ بیگانگان برای ضربه‌زدن به نیرو‌های مسلح ایران و نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه نسل جوان بهترین سرمایه‌های کشور و عامل اصلی رشد و پیشرفت هستند، گفت: در طول دوران جنگ تحمیلی، سربازان و جوانان ما با اهدای بیشترین شهید از حیثیت و آبروی نظام اسلامی دفاع کردند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار