دبیر جایزه شهید همدانی: بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب خارجی به دبیرخانه ارسال شد

دبیر اجرایی سومین دوره انتخاب جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: همکاران ما در حوزه بین‌الملل توانستند نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب که در سایر کشورها با موضوع مدافعان حرم و جبهه مقاومت تألیف و انتشار پیداکرده است، دریافت کنند.
کد خبر: ۶۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 30September 2023

دبیر جایزه شهید همدانی: بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب خارجی به دبیرخانه ارسال شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسن علایی» فعال دبیر اجرایی سومین دوره انتخاب آثار برتر مدافعان حرم و جبهه مقاومت؛ جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی، با اشاره به تاریخ برگزاری اختتامیه مراسم اظهار کرد: تاریخ برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام نتایج ۲۵ مهر ۱۴۰۲ خواهد بود.

علایی از استقبال نویسندگان و ناشران در حوزه بین‌الملل خبر داد و گفت: با توجه به تصمیم شورای سیاست‌گذاری سومین دوره جایزه شهید همدانی، حوزه بین‌الملل این دوره بسیار جدی‌تر و پررنگ‌تر از دوره‌های قبل پیگیری شده و همکاران ما در حوزه بین‌الملل توانستند نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب که در سایر کشورها با موضوع مدافعان حرم و جبهه مقاومت تألیف و انتشار پیدا کرده است، دریافت کنند.

دبیر اجرایی جایزه شهید همدانی افزود: کتاب‌های حوزه بین‌الملل عمدتاً به زبان‌های عربی، آذری، اردو، روسی، ترکی استانبولی، کُردی و انگلیسی است که توسط داوران گروه بین‌الملل و ترجمه در حال داوری و ارزیابی است.

وی افزود: با توجه به حجم چشم‌گیر کارهای انجام‌ شده در حوزه بین‌الملل، امیدواریم این اقدام مبنای خوبی برای بین‌المللی شدن جایزه سردار شهید حاج حسین همدانی در دوره‌های بعد شود.

علایی تأکید کرد: در این دوره نیز از نویسندگان و ناشرین فعال داخلی و خارجی تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار