مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اهدا ۳۷ سری جهیزیه به نوعروسان حمیدیه به مناسبت حماسه 9 مهر

سردار مرادحاجتی گفت: به مناسبت گرامیداشت حماسه مقاومت مردم حمیدیه ۳۷ سری جهیزیه از سوی سپاه خوزستان به زوج‌های جوان شهرستان حمیدیه اهدا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱ - 30September 2023

اهدا ۳۷ سری جهیزیه به نوعروسان حمیدیه به مناسبت حماسه 9 مهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت‌وگو با صداوسیمای خوزستان با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از فاتحان حمیدیه اظهار داشت: به منظور تجلیل از فاتحان حمیدیه که مانع از سقوط اهواز در حمله بعثی‌ها شدند، فردا (یکشنبه) مراسمی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه مراسم مذکور ساعت ۹ صبح در اردوگاه حمیدیه برگزار می‌شود، افزود: به همین مناسبت ۳۷ سری جهیزیه از سوی سپاه خوزستان به زوج‌های جوان شهرستان حمیدیه اهدا می‌شود.

سردار مرادحاجتی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و ایثار گران از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز حمیدیه است، بیان کرد: همچنین به همین مناسبت شب شعر دفاع مقدس در شهرستان حمیدیه برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شروع به کار درمانگاه بسیج و اهدای ۳۱ دستگاه کولر به نیازمندان شناسایی شده شهرستان حمیدیه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز حمیدیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار