معرفی کتاب؛

«بلوط پیر»

کتاب «بلوط پیر» روایت قصه‌ای از کمک‌های مردمی مناطق روستایی و عشایر بختیاری شهرستان لالی در زمان جنگ است که توسط «هوشنگ نوبخت» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۶۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵ - 01October 2023

«بلوط پیر»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، کتاب «بلوط پیر» روایت قصه‌ای از کمک‌های مردمی مناطق روستایی و عشایر بختیاری شهرستان لالی در زمان جنگ است که توسط «هوشنگ نوبخت» به رشته تحریر درآمده است.

این کتاب که در 20 صفحه با تصویرگری «محمدرضا رضایی‌خاص» و «خجسته رستگاران» توسط انتشارات «معتبر» با شمارگان هزار نسخه توسط ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به بازار نشر عرضه شده در کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان از آن رونمایی خواهد شد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

پیرزن آرام و لنگ لنگان وارد خانه شد و در حالی که بند دست‌بافت منگوله دار بزغاله‌ای را در دست داشت از درب چوبی پر از شکاف و ترک‌خورده اش بیرون آمد و آن را به خانی داد و گفت: تمام دار و ندار من این بزغاله است که آن را چند وقت پیش نذر امام زاده «صالح ابراهیم» کرده بودم که دشمنان دست از سر این مملکت بردارند و جنگ طولانی نشود ولی حالا که جنگ راه افتاده و فرزندان ما درجبهه هستند، قصد کردم که این بزغاله را به شما بدهم تا همراه خودتان به جبهه ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار