رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

کار اهداکنندگان عضو باعث عزت آنان شده است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: هرکس که کار او حیات‌بخشی است و حاضر به فداکاری است خدا آن را بزرگ می‌کند. این کار شما باعث عزیزتر شدن عزیزان شما شده است.
کد خبر: ۶۲۰۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ - 01October 2023

کار اهداکنندگان عضو باعث عزت آنان شده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (یکشنبه) در همایش «تجلیل از خانواده ایثارگران اهداکننده عضو» که در سالن شهید رسول زاده و با حضور ۲۶ خانواده ایثارگر برگزار شد، اظهار داشت: ایثارگری یک سبک زندگی است و ایثارگران حاضرند خود را فدای بقیه مردم و حیات خود را فدای حیات دیگران کنند که بروز و جلوه‌اش در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود. این باور وقتی به خدا تعلق می‌گیرد مستحکم می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: مرحوم آیت الله حسن‌زاده آملی می‌فرمود که «انسان در عالم رحمی نگران است وقتی از رحم خارج شود چه اتفاقی برای او می‌افتد». مرگ انتقال از عالمی به عالم دیگر است. گاهی این مرگ آنقدر با عظمت است که کل مردم برای آن می‌گریند. کاری می‌کنند که مرگ آنان عظمت پیدا می‌کند و مرگ اهداکنندگان عضو از این قسم است.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: هرکس که کار او حیات‌بخشی است و حاضر به فداکاری است خدا آن را بزرگ می‌کند. این کار شما باعث عزیزتر شدن عزیزان شما شده است. کسی که در نوبت پیوند کلیه است سال‌های دیالیز سال‌های سختی است و هر روز برایش رنج است. اگر یک روز هم این رنج را کم کنیم کار بزرگی است.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار