خاکسپاری پیکر مرحوم محمد کرمی در قطعه صالحان بهشت زهرا(س)

پیکر مرحوم محمد کرمی ساعت 9 صبح سه‌شنبه 23 مهرماه پس از تشییع از مقابل مسجد جامع احباب‌الحسین، در قطعه صالحان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۴۵۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷ - 14October 2013

خاکسپاری پیکر مرحوم محمد کرمی در قطعه صالحان بهشت زهرا(س)

عارف هداوند، از دوستان بسیجی مرحوم محمد کرمی، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم محمد کرمی اظهار داشت: مراسم تشییع این بسیجی ایثارگر ساعت 9 صبح فردا از مسجد جامع احبابالحسین آغاز میشود و پس از آن پیکر آن مرحوم در قطعه صالحان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

هداوند در حالی که از یادآوری خاطرات حادثه روز 18 مهرماه در اتوبان شهید محلاتی متاثر بود، بیان کرد: آن روز تور ایست و بازرسی داشتیم و محمد نیز مانند بقیه بچه ها در حال انجام کارهای محوله بود. در همان هنگام به یک دستگاه سمند که با حرکات نمایشی در حال نزدیک شدن به ما بود دستور توقف داده شد اما آن خودرو پس از توقفی کوتاه صحنه را ترک و ناگهان در انتهای تور با محمد برخورد کرد.

وی ادامه داد: بر اثر این حادثه به سر محمد ضربه سختی وارد شد و به سرعت او را با آمبولانس به بیمارستان بعثت نهاجا منتقل کردیم اما چون بخش مراقبتهای ویژه آنجا تخت خالی نداشت او را به بیمارستان بقیهالله انتقال دادند و بعد از دو روز نیز مرگ مغزی او اعلام شد. پس از آن نیز محمد را به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل کردند و اعضای بدن او به بیماران نیازمند اهدا شد.

هداوند با بیان اینکه پزشک معالج او از قطعیت اهدای 4 عضو خبر داده بود، اذعان کرد: پس از انجام عمل اهدای عضو، نزدیکان او از قابلیت اهدای نسوج استخوانی به تعدادی دیگر از بیماران نیازمند خبر دادند. البته محمد کارت اهدای عضو داشت و خانواده نیز بر اساس خواسته او عمل کردند.

وی با اشاره به روحیه ایثارگری و از خود گذشتگی مرحوم کرمی خاطرنشان کرد: دلسوزی، مهربانی و ولایتمداری از خصوصیات اخلاقی او بود. محمد از بسیجیان قدیمی مسجد جامع احبابالحسین بود که معاونت طرح و برنامه و مالی را بر عهده داشت.

یادآور میشود؛ بسیجی شهید محمد کرمی، 37 ساله، در روز چهارشنبه 17 مهرماه هنگام ماموریت ایست و بازرسی بسیجیان مسجد جامع احبابالحسین تهران دچار مرگ مغزی شد و روز یکشنبه 21 مهرماه تعدادی از اعضای بدن او در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به بیماران نیازمند اهدا شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فوآد شبانی
|
-
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
1
17
یادش به خیر! ایشان در سالهای 88 و 78 و 90 همکار بنده در شرکت صنایع چوبی بادریس بودند...
یام می آید هر روز دقایقی با هم خلوت میکردیم و از دغدغه هایمان برای ایران عزیز و آینده کشور حرف میزدیم...
بسیجی را تنها بسیجی میفهمد...
یادم می آید وقتی در مورد سایت ایران اهدا و جریان اهدا خودخواسته اعضا قبل از فوت ( کارت اهدا عضو ) با ایشان صحبت کردم ایشان با کمال میل استقبال نمودند...
فرم عضویت ایشان در سایت ایران اهدا را شخصا برایشان پر نمودم...
حقیقتا که " ولعاقبه للمتقین " . . .
شهادت ایشان برایم عجیب نبود چون حقیقتا شور و عشق انتظار برای لحظه شهادت را میشد از چشمهایشان خواند...
شهادت هنر مردان خداست...
شهدا عند ربهم یرزقونند...
اگر زندگی زیباست مسلما شهادت زیباتر است...
کاش شهدا نیم نگاهی هم به ما بیاندازند...
ان شا الله...
فوآد شبانی
|
-
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
6

بخشش عاشقانه . . .


اینجا بهشت زهراست . . .

قطعه صالحین . . .

ارض موعود عاشقان حضرتش . . .

سرزمین آرامگاه ابدی جسم آنانی که ولایت الله را پذیرفتند و به آن

عاشقانه و بی ریا دل دادند . . .

شهادتت مبارک برادرم . . .

به جمع آسمانی ها خوش آمدی . . .

زیبایی شهادت تو این است که تنها به آسمانی شدن اکتفا نکردی بلکه

با رفتنت زندگی دوباره را به همنوعانت عاشق و شیدا بخشیدی . . .

رضوان گوارای وجودت . . .


فوآد

قلب مطمئن
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار