در اختتامیه جشنواره خورشید مطرح شد؛

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: «روشنگری» رسالت زنان رسانه‌ای است

«خزعلی» گفت: زنان رسانه‌ای باید نه فقط به سبب منافع معنوی خود، بلکه برای اینکه بشریت دچار آسیب نشود، در این مسیر روشنگری کنند. 
کد خبر: ۶۲۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷ - 01October 2023

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: «روشنگری» رسالت زنان رسانه‌ای استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده امروز در اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید در مشهد اظهار داشت: مصیبت‌هایی که متوجه زنان است، ما را موظف می‌کند که همان طور که رئیس جمهور تأکید دارد مسئله خانواده را به یک دستور جهانی تبدیل کنیم و اجازه ندهیم خانواده به تاراج رفته و بازیچه سودجویان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلفیق دو تمدن ایرانی و اسلامی موجب شکوفایی و بالندگی افزون فرهنگ و هنر این مرزوبوم گردید و در هر دو تمدن آثار زنان را شاهدیم، افزود: قدرت‌های غربی با دخالت در امور ایران اسلامی تلاش کردند از طریق جنگ‌های سخت و نرم حاکمیت و هویت این کشور را به چالش بکشند اما زنان و مردان غیور با ایستادگی و مقاومت اجازه ندادند نفوذگران سیاسی و نظامی و فرهنگی به اهداف شوم خود دست یابند‌.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: زنان این مرز و بوم چه در مدیریت خانواده چه در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی به تبعیت از  الگوی بی‌نظیر خود حضرت زهرا (س) توانستند الگوی سومی را به جهان عرضه کنند و در مقابل هجمه‌های وسیع رسانه‌ای که تلاش نمود زیر نقاب زن اهداف شوم خود را محقق کنند ایستادگی کنند.

خزعلی در ادامه بر ضرورت تشکیل شبکه‌هایی برای نشان دادن هویت زنان و مطالبات واقعی زنان به سراسر دنیا، توسط زنان تبیین‌گر و رسانه‌ای تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این روشنگری بر عهده زنان است، گفت: زنان رسانه‌ای باید نه فقط به سبب منافع معنوی خود، بلکه برای اینکه بشریت دچار آسیب نشود، در این مسیر روشنگری کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار