سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان خبر داد؛

گروه سرود همسرایان نماینده خوزستان در جشنواره نوایِ مهر

«تنها نژاد» گفت: گروه سرود (دختران) همسرایان نماینده شایسته خوزستان در دومین جشنواره نوایِ مهر خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲ - 02October 2023

دختران، صدای رسای خوزستان در جشنواره نوایِ مهر

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «شایان تنهانژاد» سرپرست گروه سرود همسرایان خوزستان از گروه‌های راه‌یافته به دومین جشنواره موسیقی ایثار (نوای مهر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گروه که اعضای آن دختران نوجوان و جوان هستند با دو اثر «قصه عشق» در تکریم شهید و «حماسه وطن» در جشنواره نوای مهر حضور دارد.

وی‌ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های مورد توجه گروه همسرایان عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان خط مقدم کشور در طول دوران دفاع مقدس بوده و همچنان آثار جنگ تحمیلی در آن ملموس است موضوع ایثار و شهادت و دفاع از میهن در آثار پررنگ‌تر دیده می‌شود.

تنهانژاد بیان داشت: سعی می‌کنیم با استفاده از زبان هنر و موسیقی صدای مردم شهیدپرور خوزستان و دغدغه‌های آنان را به گوش مسئولان برسانیم.

وی با ابراز خرسندی از حضور در جشنواره نوای مهر گفت: اولین دوره جشنواره در سال گذشته به نحو مطلوبی برگزار شد که امیدواریم امسال نیز شاهد جشنواره‌ای شایسته باشیم.

تنهانژاد متذکر شد: گروه همسرایان در سال ۱۴۰۰ با حضور بانوان تشکیل شده که عناوین برگزیده استانی را در کارنامه خود دارد و امسال برای اولین بار در جشنواره نوای مهر حضور می‌یابد.

دومین جشنواره موسیقی ایثار (نوای مهر) به میزبانی استان لرستان، روز سه‌شنبه ۱۱ مهر با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی در خرم‌آباد آغاز می‌شود و پس از اجرا و داوری آثار در روز جمعه ۱۴ مهر ‌با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار