عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

مفاسد اقتصادی و اخلاقی زنگ خطر نهضت پیامبر اکرم (ص) است

آیت‌الله خاتمی گفت: مفاسد اقتصادی و اخلاقی علاوه بر زنگ خطر برای نهضت پیامبر اکرم (ص)، یک تهدید برای انقلاب نیز محسوب می‌شود.
کد خبر: ۶۲۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 03October 2023

مفاسد اقتصادی و اخلاقی زنگ خطر نهضت پیامبر اکرم (ص) است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «سید احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران شامگاه (دوشنبه) در آیین جشن امت رسول الله در مسجد جامع آسیابک شهرستان زرندیه، اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام سه نگرانی به لحاظ جنگ معرفتی، فتنه های کور و مفاسد اقتصادی و اخلاقی از امت خود پس از رحلتش داشت چرا که مفاسد اقتصادی و اخلاقی را زنگ خطری برای نهضت پیامبر اکرم (ص) و محسوب می شود.

وی افزود: خط و سیاست نظام مقابله شدید با مفاسد و مفسدان اقتصادی است که در این راستا بنده توصیه هایی به مسئولان و مردم دارم که باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در مقابل هر مقامی، قاطع و با روحیه انقلابی ایستاد چرا که مردم صاحب عقیده هستند و در شورای نگهبان نیز تاکید شده افرادی که مفاسد را تذکر بدهند باید مورد تشویق واقع شوند.

آیت‌الله خاتمی برخورد قانونی و قاطع با مفاسد اقتصادی را امری ضروری عنوان کرد و گفت: انتظار است حکم پرونده از سوی قاضی صادر و پس از آن، جزئیات محکومیت ها، رسانه ای شود.

وی گفت: برخی بر این باور اشتباه هستند که پس از انقلاب، شمار افراد دیندار محدود شده اما مردم در محرم امسال در عزاداری ها و محافل دینی در ایام مختلف مذهبی، پر رنگ تر از گذشته حضور یافتند و اجازه توطئه چینی به دشمنان را ندارند.

آیت‌الله خاتمی افزود: در جنگ ترکیبی که از سوی دشمن طراحی شده، به گونه ای فضا سازی شده که مردم پای انقلابشان نیستند اما ملت بزرگ ایران همواره پایبند اعتقادات خود هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار