در دیدار با آزاده دفاع مقدس:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: «آزادگان» سند حقانیت جمهوری اسلامی هستند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: اگر چه آزادگان در زندان‌های ارتش بعث عراق در بند اسارت بودند اما با مقاومت خود، زندانبانان زندان‌های دشمن را اسیر روحیه انقلابی خود کردند و پیام مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۶۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ - 05October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: آزادگان سند حقانیت جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با حضور در منزل «ابوالقاسم چاجی» با این آزاده سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار اظهار داشت: دوران دفاع مقدس خاص بود چراکه آحاد امت حزب‌الله با عبور از دلبستگی‌ها، پا در میدان جهاد گذاشتند و با ایثار و ازخودگذشتگی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی کردند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی و نیروهای مسلح به‌واسطه مهری که خداوند در دل آن‌ها نهاده بود در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به ایستادگی آزادگان یادآور شد: در سایه صبر و استقامت آزادگان و خانواده آن‌ها بود که حقانیت مردم ایران اسلامی ثابت و رژیم بعث به‌عنوان متجاوز شناخته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: اگر چه آزادگان در زندان‌های ارتش بعث عراق در بند اسارت بودند اما با مقاومت خود، زندانبانان زندان‌های دشمن را اسیر روحیه انقلابی خود کردند و پیام مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

یوسفعلی‌زاده گفت: اجر همسران آزادگان که از این اسوه‌های صبر و مقاومت مراقبت می‌کنند کمتر از شهادت نیست. امیدواریم که آن‌ها با اجر حضرت زینب کبری (س) شریک باشند.

بسیجی و پیشکسوت دفاع مقدس «ابوالقاسم چاجی» متولد ۱۳۳۹ و از کارکنان کارخانه نخریسی مشهد پس از چندین نوبت حضور در مناطق عملیاتی، سرانجام چهارم تیر ۱۳۶۷ در منطقه جزیره مجنون در حالی که به‌عنوان نیروی جهادگر در منطقه حضور پیدا کرده بود به اسارت نیروهای بعثی درآمد و پس از گذشت ۲ سال و هشت ماه سال ۱۳۶۹به‌همراه جمعی از آزادگان به میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار