استاندار مازندران:

امروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اعتبار است

«حسینی‌پور» استاندار مازندران به مناسبت هفته فراجا پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۶۲۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ - 05October 2023

امروز اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج و بلندای اعتبار قرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی پور» استاندار مازندران به مناسبت هفته فراجا پیام تبریک صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نه تنها اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج و بلندای اعتبار قرار دارد، بلکه نظم، امنیت و انتظام اجتماعی ایران اسلامی نیز در سایه جانفشانی شهیدان والامقام، نیرو‌های مسلح و مقتدر و همه مجاهدان عرصه امنیت در بالاترین سطح از ثبات است.

در این میان؛ نیروی پرصلابت انتظامی در سنگر نخست برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارد و در این راه همه توان خود را بکار می‌بندد و شهدای گرانقدر بسیاری را تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرده است.

در ارتقاء امنیت اجتماعی و همبستگی ملی و توجه به قانون، نیروی خدوم انتظامی با تکیه بر روش‌های روزآمد و مشارکت شهروندان گام‌هایی اساسی و ماندگار برداشته است و فضایی امن و آرام در جامعه حاکم کرده است و در این راستا هزینه‌های بسیاری متحمل شده که جای قدردانی دارد.

نیروی انتظامی در دیگر حوزه‌ها از جمله پاسداری از کیان و مرز‌های ایران اسلامی، مبارزه با مصادیق ناامنی در گستره فضای مجازی، برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی و نظایر آن نیز کارنامه درخشانی دارد و ایثارگری‌های بسیار به خرج داده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و والامقام انقلاب بویژه شهیدان عزیز نیروی انتظامی از مجاهدان و ایثارگران نیروی خدوم انتظامی استان قدردانی می‌کنم و فرارسیدن هفته ناجا را به فرماندهان و کارکنان مجاهد و زحمتکش نیروی انتظامی در دیار علویان تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبزقامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موفق و منصور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها