دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها با سلاح‌ آمریکایی

سران گروه‌های مقاومت فلسطینی پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی را عامل اصلی کشتار مردم فلسطین دانسته و اعتقاد دارند که فلسطینیان با سلاح‌های آمریکایی به شهادت می‌رسند.
کد خبر: ۶۲۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۰ - 07October 2023

جنایت صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها با سلاح‌ آمریکاییگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: سران و مقامات گروه‌های مختلف مقاومت فلسطینی در سخنان متعددی حمایت و پشتیبانی آمریکا و ارتش این کشور از رژیم صهیونیستی و نظامیان این رژیم اشغالگر و نامشروع را به‌عنوان عامل اصلی و قطعی کشتار مردم فلسطین می‌دانند و براساس اسناد و مدارک موجود و نوع سلاح‌هایی که توسط نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست مورد استفاده قرار می‌گیرند، آمریکا را شریک صهیونیست‌ها در کشتار مردم فلسطین قلمداد می‌کنند.

اما در میان برکسی پوشیده نیست که از سال ۱۹۴۸ میلادی که رژیم اشغالگر و نامشروع صهیونیستی شکل گرفت تا همین امروز این حمایت‌ها و پشتیبانی‌های کشور‌های غربی و در راس آن آمریکا بوده که موجب شده تا این رژیم جنایتکار و غاصب ادامه حیات پیدا کرده و بتواند با کشتار مردان، زنان و کودکان فلسطینی حکومت سیاه و ننگین خود را تا امروز ادامه بدهد.

از طرف دیگر بر اساس مشاهدات میدانی و نوع کارکرد سلاح‌هایی که سربازان و نظامیان صهیونیست از آن در مبارزه با فلسطینیان و کشتار آن‌ها استفاده می‌کنند کاملا روشن و مشخص است که زرادخانه مورد استفاده رژیم صهیونیستی با آهنگی منظم و مرتب توسط آمریکا به صورت کاملا شفاف و علنی توسط کشور‌های اروپای غربی به صورت پنهان و نامحسوس تامین و بروزرسانی می‌شود.

بر همین اساس هم گزارش‌های متعدد و قابل اتکایی تا امروز پیرامون وجود انبار‌های گوناگون سلاح‌های آمریکایی در خاک سرزمین‌های اشغالی منتشر شده است. این تجهیزات از ماشین‌ها و زرهپوش‌ها گرفته تا تانک و نفربر و انواع و اقسام سلاح‌های سبک و سنگین تماما توسط آمریکا و کشور‌های غربی تامین می‌شوند. ضمن اینکه هرگاه کمبودی در حوزه لوازم و تجهیزات نظامی موردنیاز رژیم صهیونیستی مشاهده می‌شده خیلی سریع توسط حامیان آن تامین می‌شود.

موضوع دیگر جایگاه آمریکا در تامین سلاح‌های موردنیاز رژیم صهیونیستی می‌باشد، زیرا آن چیزی که کاملا واضح و روشن است ایالات متحده عنوان اصلی‌ترین صادرکننده سلاح به این رژیم اشغالگر و نامشروع مطرح است و کار ارسال سلاح به خاک سرزمین‌های اشغالی را در دوره‌های زمانی مختلف با برنامه‌ریزی خاص و به شیوه‌های گوناگونی انجام می‌دهد.

اما آن چیزی تا اینجای کار اثبات شده است وجود انبار‌های مخفی سلاح‌های آمریکایی در سرزمین‌های اشغالی است که در این انبار‌ها انواع موشک‌های هوشمند ازجمله «تام هاک» و همچنین موشک‌های قاره پیما و قطعات فراوانی از مدرن‌ترین هواپیما‌های آمریکایی ذخیره شده است. ضمن اینکه در کنار این سلاح‌ها، انواع سلاح‌های سنگین، هزاران تانک، بالگرد‌های تهاجمی و حتی بمب افکن راهبردی و انواع مهمات هوشمند قرار گرفته است.

این در حالی است که بر اساس توافقی که میان آمریکا و رژیم صهیونیستی منعقد شده این رژیم اجازه استفاده از تجهیزات و سلاح‌های موجود در این انبار‌های مخفی را ندارد و فقط در زمان جنگ و یا تهدیدات واقعی می‌تواند درب این انبار‌ها را باز کرده و از سلاح‌های موجود در آن استفاده کند. ضمن اینکه بر اساس این توافقی که بین رژیم صهیونیستی و آمریکا بسته شده اداره و حفاظت از این انبار‌ها به صورت کامل برعهده آمریکا قرار دارد.

موضوع دیگری بر اهمیت روابط تسلیحاتی مابین رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌افزاید بندی مهم در توافقنامه بین دو طرف است که بر اساس آن وزارت دفاع آمریکا به صورت سالانه سلاح‌های موجود در این انبار‌ها را به صورت کامل نوسازی و بازسازی می‌کند. این کار نیز توسط تیم کاملی از کارشناسان، مهندسان و تکنسین‌های نظامی که تعداد آن‌ها بالغ بر ۱۵۰ نیروی نظامی آمریکایی است انجام می‌شود.

در پایان باید به این مهم اشاره کرد که عاملی که موجب شده تا این رژیم اشغالگر پشتیبانی غرب و آمریکا را همراه خود داشته باشد، قرابت فرهنگی، تاریخی و حتی اخلاقی با دنیای غرب و آمریکا بوده است. در واقع این رژیم نامشروع بخشی از دنیای استعمار و تجاوزگری غرب است و به همین علت است که در حوزه حمایت از هیچ اقدامی علیه رژیم صهیونیستی کوتاهی نکنند. زیرا اگر نبود این پشتیبانی‌ها شاید سران و مقامات تل‌آویو چنین جسارتی پیدا نمی‌کردند که اینگونه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را به خاک و خون بکشند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار