رئیس ستاد ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین:

یکی از جنایات بزرگ امپریالیسم رسانه‌ای جابجا کردن جای مظلوم و ظالم است

آیت‌الله اختری گفت: یکی از جنایاتی که امروز در جهان انجام می‌شود و ادامه هم دارد و یکی از جنایات بزرگ امپریالیسم رسانه‌ای است، نشان دادن مظلوم به جای ظالم و قرار دادن ظالم به جای مظلوم است.
کد خبر: ۶۲۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 07October 2023

یکی از جنایتکارترین کار‌های امپریالیسم جابحا کردن جای مظلوم و ظالم استبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، آیت‌الله «محمدحسن اختری» رئیس ستاد ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که امروز (شنبه) در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این اجلاس راهکار‌های جدیدی را برای رساندن صدای کودکان فلسطینی به گوش جهانیان بیاید.

آیت‌الله اختری افزود:  مهمانان امروز اجلاس از سرتاسر جهان آمده‌اند تا با همکاری و همیاری یکدیگر صدا کودکان فلسطینی در جهان امروز باشند.

رئیس ستاد ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی ادامه داد: یکی از جنایاتی که امروز در جهان انجام می‌شود و ادامه هم دارد این است که امپریالیسم رسانه‌ای جای ظالم و مظلوم را در اذهان و افکار عمومی جهان جابجا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما با برگزاری این دست مراسم‌ها به دنبال این مهم هستیم که حق را در جای خود گذاشته و باطل و ظالم را هم در جای خود نشان بدهیم.

آیت الله اختری اضافه کرد: همانطور که در اخبار شنیده‌ایم، عملیات طوفان الاقصی امروز علیه رژیم صهیونیستی شروع شده است و عزیزان و دوستان ما در سرزمین‌های اشغالی از ما انتظار کمک دارند.

رئیس ستاد ششمین اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که قضایا در منطقه تغییر کرده است و ما باید در این مراسم به نتایج مناسبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار