پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت هفته فراجا

«فرهاد زیویار» با صدور پیامی هفته فرماندهی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 07October 2023

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت هفته انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان  با صدور پیامی هفته فرماندهی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«نیروی انتظامی مظهر امنیت و اقتدار ملی کشور است.» مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

بدون شک بخش عظیمی از موهبت بی‌بدیل امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، نشات گرفته از تلاش‌های هوشمندانه، مستمر و بی‌دریغ خادمان جان برکف انتظامی، سبزپوشان سپیددل و سنگرداران همیشه بیدار نیروی انتظامی است که خاضعانه جان خود را بر طبق اخلاص نهاده و از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت نموده‌اند.

نیروی انتظامی به‌عنوان حافظان نظم و امنیت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی به عهده دارد.

 پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه‌جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

هفته انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ‌مردان خستگی‌ناپذیر و ایثارگری که بی‌وقفه برای استقرار سلامت و امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن تکریم و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی در رده‌های مختلف و خانوادهای ایشان تبریک عرض نموده و از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جان‌فشانی‌های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در استان لرستان تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه رهنمودهای «فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیش‌برد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها