پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت آغاز هفته فراجا

سردار «عباسقلی‌زاده» با صدور پیامیفرا رسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 07October 2023

پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت آغاز هفته فراجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» فرمانده سپاه عاشورا با صدور پیامی آغاز هفته فراجا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، فرماندهی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است و این نقش ارزشمند در سالهای اخیر نمود و ظهور بیشتری یافته است.

بی‌شک تامین امنیت به مثابه یک فریضه مقدس در سرفصل اقدامات نیروهای مسلح قرار دارد که بخش مهم و قابل توجهی از این فریضه مقدس بر دوش فرزندان ملت عظیم‌الشأن ایران در فراجا است.

بمناسبت هفته انتظامی با سپاس به درگاه الهی، از تلاش‌های شبانه روزی، ارزنده و قابل تحسین فرماندهی انتظامی استان قدردانی می‌کنم و دست و بازوی یکایک فرماندهان و کارکنان فعال آن مجموعه پرافتخار را می‌بوسم و بدینوسیله اعلام میدارم تداوم،تعامل و ارتقا همکاری های سپاه و فراجا، زمينه ساز توفيق بیشتر در تامین امنیت پایدار خواهد بود.

دوام توفیق جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع، فداکار و خدوم فراجای آذربایجانشرقی در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها