نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امنیت جامعه با همکاری و همراهی مردم قانون‌پذیر تکمیل می‌شود

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه امنیت جامعه باید با همکاری و همراهی مردم قانون‌پذیر ما تکمیل شود که در این جهت موضوع امنیت با مسئله وحدت ارتباط دارد، گفت: اگر وحدت ملی به معنی تام آن انجام شود امنیت ملی هم به معنی تام آن تحقق پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۱۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 07October 2023

امنیت جامعه با همکاری و همراهی مردم قانون‌پذیر تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در کنار ده‌ها مسئولیت ارزشمند و خدمتگزاری به این ملت، مهم‌ترین مسئله امنیت جامعه است که نیروی انتظامی مقتدر و امین جمهوری اسلامی ایران آن را تأمین می‌کند.

وی بیان داشت: کاری که امروز نیروی انتظامی می‌کند مقابله با دزد نیست بلکه در مقابله با تهاجم بیگانگان است که نوع جهاد است بنابراین جایگاه آنان از مجاهد فی سیبل‌الله است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امنیت جامعه باید با همکاری و همراهی مردم قانون‌پذیر ما تکمیل شود که در این جهت موضوع امنیت با مسئله وحدت ارتباط دارد، افزود: اگر وحدت ملی به معنی تام آن انجام شود امنیت ملی هم به معنی تام آن تحقق پیدا خواهد کرد.

آیت‌الله عبادی تأکید کرد: همگان باید به فکر وحدت ملی و اندیشه امنیت ملی باشیم و نباید ابزار دشمن در تفاوت‌های قومیتی و مذهبی قرار گیریم چراکه دشمن در بین مردم و دولت و اقوام و اقشار مختلف جامعه طرح ایجاد اختلاف و تفرقه دارد بنابراین اگر به فرهنگ قرآن عمل کنیم به وحدت ملی هم خواهیم رسید و دشمن نمی‌تواند رخنه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دشمن جمهوری اسلامی ایران به گونه‌های مختلف برای به هم‌زدن وحدت ملی تلاش می‌کند، عنوان کرد: دشمن در طراحی‌های که دارد به هر نحوی تلاش می‌کند تا در همه قشرها و در کل جامعه رخنه‌هایی حاصل کند تا به وحدت ملی ما آسیب رساند و بعد فرصتی به دستش بیاید که امنیت ملی را به هم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار