سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۷۶۷ میلیارد ریال ‌تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه ایثارگری زنجان

«برزگر» گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال تسهیلات از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه به طرح‌های اشتغال‌زایی جامعه ایثارگری استان زنجان پرداخت شده است.
کد خبر: ۶۲۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳ - 07October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «عباس برزگر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اشتغال را یکی از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های جامعه ایثارگری استان زنجان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز آرامش و آسایش کشور مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری‌های دلاورمردان است و رفع مشکلات حوزه اشتغال فرزندان و یادگاران شهدا کمترین کار مسئولان در قبال این عزیزان به شمار می‌رود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه این تسهیلات به همسر، فرزند، خواهر و برادر شهید، جانبازان، فرزند و همسر جانباز بالای ۲۵ درصد، آزادگان، فرزند و همسر آزاده‌های بالای یکسال ارائه می‌شود، افزود: متقاضیان این تسهیلات به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها برای تکمیل فرم‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۷۶۷ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به خانواده‌های شاهد و ایثارگراز محل اعتبارات تبصره ۱۶ تامین شده است، ادامه داد: این میزان تسهیلات بانکی به ۴۵۸ نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال در جامعه ایثارگری پرداخت شده است.

برزگر افزود: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جذب اعتبارات تخصیصی علی رغم عدم انجام تعهدات توسط برخی بانک‌های عامل، بواسطه پیگیری و اهتمام جدی کارکنان و خادمین شهدا در بنیاد نخستین رتبه در بین کارگزاران در سطح استان را دارد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در مورد وام‌های پرداختی به جامعه ایثارگری یادآور شد: بانک‌های ملت و ملی و دی و صنعت معدن همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشته و از بانک مهر ایران نیز انتظار بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: بانک رسالت به عنوان یکی از بانک‌های عامل هیچ‌گونه همکاری با بنیاد شهید و دیگر کارگزاران نداشته که همین امر موجب شد علیرغم وجود متقاضیان از ایثارگران واجد شرایط، تعدادی از این عزیزان نتوانستند از این تسهیلات برای اشتغالزایی بهره‌مند شوند که امید است با تحقق تسهیلات از محل تبصره ۱۸ در سال‌جاری از اولویت برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار