امام جمعه عجب شیر:

تلاش و بیداری پلیس، هدف حسینی است

حجت‌الاسلام «شربیانی» گفت: تلاش و بیداری شب و روز پلیس یک هدف حسینی محسوب می‌شود که در حادثه عاشورا امام حسین (ع) برای امنیت دینی مردم شهید شد.
کد خبر: ۶۲۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵ - 07October 2023

تلاش و بیداری پلیس، هدف حسینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمود شربیانی» در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع نیروهای مسلح عجب شیر اظهار داشت: خدمتگزاری پلیس خیلی با ارزش است و کار پلیس کار مکتبی، ولایی و ایمانی است این ویژگی دینی و اخلاقی در دیگر پلیس‌های دنیا پیدا نمی‌شود.

حجت‌الاسلام شربیانی افزود: قوام مردم به نیروهای مسلح بستگی دارد حتی برای مصون ماندن دین از خطرات دشمن جامعه به امنیت نیاز دارد.
 
امام جمعه عجب شیر به امنیت روانی جامعه اشاره و بیان کرد: هر مقدار که جامعه مومن‌تر باشد و به احکام الهی عمل کند مساجد و امورات فرهنگی و دینی رعایت شود در آن صورت زندان‌ها خالی و امنیت روانی و فضیلت اخلاقی بیشتر می‌شود.
 
حجت‌الاسلام شربیانی با تاکید بر خود کنترلی مردم، ابراز داشت: اگر مردم و جامعه امنیت دینی و اخلاقی داشته باشد آن جامعه خود کنترلی بیشتری خواهد داشت در غیر این صورت به سمت خیانت، جنایت و بزهکاری روی خواهد آورد.
 
وی در پایان تصریح کرد: تلاش و بیداری شب و روز پلیس یک هدف حسینی محسوب می‌شود که در حادثه عاشورا امام حسین (ع) برای امنیت دینی مردم شهید شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار