معاون قرارگاه جنگ‌های نوپدید ارتش:

ایران با وجود تهدیدات به سمت تمدن نوین اسلامی پیش می‌رود

امیر رمضان‌زاده گفت: ایران اسلامی با وجود انبوهی از تهدیدات همچنان در مسیر رشد و توسعه به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.
کد خبر: ۶۲۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ - 09October 2023

ایران با جود تهدیدات به سمت تمدن نوین اسلامی پیش می‌رودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ دوم «مجتبی رمضان‌زاده» جانشین فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوپدید ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در طول این چند دهه با راه‌اندازی شدیدترین تحریم‌ها و تهدید‌ها در عرصه‌های مختلف هزینه‌های سنگینی را علیه مردم ایران تحمیل کرده‌اند، اما ملت بزرگ ایران با تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها و با تقویت روح امید و باور به نتیجه بخش بودن استقامت و پایداری توانستند دشمنان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذارند.

امیر رمضان‌زاده افزود: معاندان نظام جمهوری اسلامی باتوجه به ناکامی‌های پی در پی خود، امروز با راه اندازی جنگ شناختی و ادراکی به دنبال اعتمادزدایی، ناامیدسازی، قداست‌زدایی و ازبین بردن مشروعیت‌های جامعه اسلامی است.

جانشین فرمانده قرارگاه جنگ‌های نوپدید ارتش گفت: جمهوری اسلامی به عنوان کشوری موثر و جریان‌ساز در منطقه خاورمیانه و در عرصه بین المللی با وجود حجم انبوهی از تهدیدات همچنان درمسیر رشد و توسعه به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همیشه و در همه حال با وحدت و انسجام ملی و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) نه تنها توطئه‌های دشمنان را در همه عرصه‌ها خنثی کردند بلکه با هویت ملی و دینی خود، معیار و الگوی سایر کشور‌ها شدند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار