سرلشکر موسوی:

انقلاب اسلامی حرکت خود را در مسیر ساخت تمدن جدید اسلامی ادامه می‌دهد

فرمانده کل ارتش با اشاره به نمایش جلوه‌ای از عزم و اراده ملی در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه می‌دهد تا به ساخت تمدن جدید اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور برسد.
کد خبر: ۵۷۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 24February 2023

انقلاب اسلامی حرکت خود را در مسیر ساخت تمدن جدید اسلامی ادامه می‌دهدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم دانش‌آموختگی دوره هشتم دکتری حرفه ای عالی جنگ و دوره سی‌ و دوم کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در روز ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانات بسیار مهمی فرمودند که هر یک از آن جمله ها، عبارات و واژه ها نیاز به جلسات تبیین و تشریح دارد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: معظم له در یک جا فرمودند؛ مردم و مسئولین قدر شما را می دانند و خودتان هم قدر خودتان را بدانید.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: یکی از وجوه قدر خود را دانستن این است که بدانیم از کجا آمده‌ایم، کجا هستیم و به کجا می‌خواهیم برویم و در واقع امروز در کجای تاریخ و در کجای جغرافیا ایستاده‌ایم

وی با اشاره به مشخصه‌های نقطه استقرار امروز جمهوری اسلامی ایران، گفت: یکی از مشخصه‌ها تهدیدات نظام سلطه است، خوی استکباری؛ تمامیت‌خواه، متجاوز و مبتنی بر تحقیر و ذلت ملت هاست، نظام سلطه کشور‌ها و ملت‌ها را سرسپرده، گوش به فرمان و تابع خود می‌خواهد و استقلال و عزت یک ملت و یک کشور را برنمی‌تابد، لذا با تمام مولفه‌های قدرت خود در یک جنگ ترکیبی برای شکستن استقلال و عزت کشور و به زانو درآوردن آن نظامی که می‌خواهد خود برای خود تصمیم بگیرد اقدام می‌کند.

فرمانده کل ارتش مشخصه دیگر را تغییرات و سرعت رشد علم و فناوری دانست و افزود: در دنیای امروز متفاوت با گذشته حتی نه‌چندان دور، هر روز ما شاهد یک تغییر جدید، یک کشف جدید، یک پیشرفت جدید و یک انقلاب در حوز‌ه‌های گوناگون علم و فناوری هستیم که عرصه نظامی هم تحت تأثیر آن است.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: مشخصه سوم راه روشن ترسیم شده برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی، در بیانیه گام دوم است. انقلاب اسلامی به حرکت خود ادامه می‌دهد تا به ساخت تمدن جدید اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور برسد.

فرمانده کل ارتش گفت: دیگر مشخصه ظرفیت‌های کم‌نظیر کشور و عزم اراده ملی بر حرکت در مسیر تعیین شده، تا وصول به آرمان و اهداف انقلاب اسلامی است که جلوه‌ای از این عزم و اراده ملی را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد بودیم.

سرلشکر موسوی اظهار داشت: شما به عنوان فرماندهان و مدیران رده‌های میانی و بالای ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین نقطه‌ای استقرار دارید؛ درگیر با تهدیدات ترکیبی دشمن با همراهی کامل مافیای رسانه‌ای، متوکل به خداوند بزرگ، متکی بر عزم و اراده یک ملت بزرگ و ظرفیت‌های کم‌نظیر کشور با بهره‌برداری کامل از علم و فناوری، در مسیر روشن بیانیه گام دوم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: قدر خود را بدانید، یعنی در این جایگاه ویژه، هیچ چالش، مانع یا مشکلی نتواند شما را نَه متوقف، نَه کُند و نَه منحرف سازد.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: برای همه شما آرزوی عزت، سرافرازی و موفقیت دارم و بار دیگر به شما و خانواده‌های محترمتان تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار