مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دشمن از رویکرد مردمی، انقلابی و مقتدر پلیس ما خشمگین است و باید از این خشم بمیرد

سردار مرادحاجتی گفت: شهادت هر روز ماموران جان برکف فراجا در سراسر کشور نشان از آن دارد که دشمن از رویکرد درست، مردمی، انقلابی و مقتدر پلیس ما خشمگین است و باید از این خشم بمیرد.
کد خبر: ۶۲۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ - 09October 2023

دشمن از رویکرد مردمی، انقلابی و مقتدر پلیس ما خشمگین است و باید از این خشم بمیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی ایذه امروز در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عنوان مهمان ویژه ضمن بازدید از یگان‌های منتخب به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: دشمنان نادان ما هنوز ماهیت، اصالت و غیرت مردم انقلابی ایذه و ایل بزرگ بختیاری را نمی‌شناسند و از تاریخ این سرزمین و مردم وطن دوست و مبارزش بی اطلاع اند.

وی افزود: شک نکنید جایی که دشمن دست می‌گذارد همان جایی اتست که ما کم کاری کرده ایم و باید اعتراف کرد که شهر مستعد، تاریخی و زیبای ایذه مشکلاتی دارد و کارهای بزرگی باید در این منطقه انجام بشود اما این‌ها دلیل بر این نیست که ما اجازه بدهیم دشمنان برای ما تعیین تکلیف کنند و تفرقه بیندازند.

سردار مرادحاجتی گفت: شهادت هر روز ماموران جان برکف فراجا در سراسر کشور نشان از آن دارد که دشمن از رویکرد درست، مردمی، انقلابی و مقتدر پلیس ما خشمگین است و باید از این خشم بمیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اشاره ای هم به عملیات موفق محور مقاومت در سرزمین فلسطین کرد و یادآور شد: هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل به دست جوانان محور مقاومت شکسته شده است و فرزندان «قاسم سلیمانی» در حال انتقام خون او ار رژیم عنکبوتی اسرائیل و آمریکا هستند.

وی در پایان از رویکرد مردمی پلیس در مقابله با بحران‌ها تقدیر کرد و گفت: دشمن قصد دارد که نیروی پلیس ما را وادارد که مثل غربی‌ها وحشیانه عمل کنند اما پلیس انقلابی ما هشیارتر از همیشه است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها