با هدف تشریح برنامه‌های اکران‌های مردمی ششمین جشنواره عمار؛

نشست خبری اکران مردمی ششمین جشنواره عمار با حضور پدر شهید احمدی‌روشن برگزار می‌شود

نخستین نشست خبری اکران‌های مردمی جشنواره عمار، با حضور رحیم احمدی روشن، در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر نیشابور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ - 14December 2015

نشست خبری اکران مردمی ششمین جشنواره عمار با حضور پدر شهید احمدی‌روشن برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس با پایان مهلت ثبتنام در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار و نزدیک شدن به موعد برگزاری این جشنواره، نخستین نشست خبری اکرانهای مردمی این دوره، با حضور حاج رحیم احمدی روشن، دبیر اکرانهای مردمی ششمین جشنواره عمار و هادی حاجتمند از کارگردانان برگزیده جشنواره عمار برگزار میشود.

بنابرین گزارش، این نشست خبری با هدف تشریح برنامههای اکران مردمی ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار و با حضور اصحاب رسانه، فعالان فرهنگی و اکران کنندگان مردمی، فردا سهشنبه(24 آذر) از ساعت 17 در مسجد صاحب الزمان(عج) نیشابور واقع در خیابان امام خمینی(ره) این شهر، برگزار میشود.

گفتنی است ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی ماه سال جاری و همزمان با حماسه نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار میشود و تاکنون فیلمهای عمار در محلهای مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و ... اکران شده است و علاقمندان جهت اکران، میتوانند با مراجعه به تارنمای جشنواره AmmarFilm.ir، در بخش اکران مردمی ثبت نام کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار