بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۶۲۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ - 10October 2023

بازدید مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان // ارجاع به سردبیر//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امروز (سه‌شنبه) سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با سفر به همدان، از دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت همدان که با حضور پرشکوه ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌ها و ناشران معتبر حوزه دفاع مقدس برگزار شد، بازدید کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز با رونمایی از جدیدترین کتب حوزه دفاع مقدس و مقاومت در این نمایشگاه حضور یافت.

معاونت تاریخ و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در سال بالغ بر ۶۰ عنوان کتب در این حوزه چاپ و منتشر می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت به مدت ۷ روز از ۱۵ تا ۲۱ مهر از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ با حضور اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و ۱۱۰ ناشر کشوری در محل نمایشگاه بین‌المللی استان همدان در حال برگزاری است.

در این بازدید «محسن نجفی» مسئول تاریخ و ادبیات دفاع مقدس و «محمد سروش» مسئول پشتیبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار