رهبر انصارالله یمن:

حمایت آمریکا از تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی/ قطعنامه‌های شورای امنیت هیچ سودی برای فلسطین نداشته است

«بدرالدین الحوثی» گفت که غرب و آمریکا می‌خواهند دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشور‌های عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷ - 10October 2023

الحوثی: آمریکا از تداوم اشغالگری رژیم صهیونیستی حمایت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت که غرب و آمریکا پشتیبان رژیم صهیونیستی هستند تا بتواند همچنان به اشغالگری ادامه دهد.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، عناوینی که غرب در زمینه حقوق و آزادی مطرح می‌کند، درخصوص ملت فلسطین، هیچ ارزش و اعتباری ندارد؛ زیرا کشور‌های غربی کشتار زنان و کودکان فلسطینی توسط صهیونیست‌ها را مجاز می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه غرب، دست رژیم صهیونیستی را در ارتکاب انواع جرایم در قبال ملت فلسطین باز گذاشته است، تصریح کرد: غرب می‌خواهد دشمن صهیونیستی سرنیزه آنان در بین کشور‌های عربی باشد تا بتوانند کل امت اسلامی را هدف قرار دهند.

رهبر انصارالله با تأکید بر اینکه جنایات صهیونیست‌ها نشان داده است که سران غرب هم جنایتکاران ظالمی هستند که به هیچ چیز باور ندارند، خاطرنشان کرد: غرب تصور می‌کند که جامعه بشری به اندازه‌ای احمق است که عناوین فریبکارانه آنان را که در سیاست به کار می‌برند، باور می‌کند.

الحوثی با بیان اینکه طی ۷۰ سال گذشته نهاد‌های مدعی حقوق بشر و صلح هیچ کمکی به ملت فلسطین نکرده‌اند، عنوان داشت: گرایش‌های شورای امنیت و قطعنامه‌های آن، هیچ سودی برای فلسطین نداشته و از زنان و کودکان آنان حمایت نکرده است.

عادی‌سازی روابط باعث نابودی مسئله فلسطین می‌شود
 
رهبر انصارالله ادامه داد: آمریکا و رژیمهای اروپایی به دنبال تحمیل این معادله هستند که دشمن صهیونیستی دست به قتل و غارت بزند و ملت فلسطین هم هیچ واکنشی نداشته باشد. آنها از طریق عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی و اسلامی به دنبال نابودی مسئله فلسطین هستند.
 
وی اقدام جهادی را تنها راه برای اخراج اسرائیل از فلسطین دانست و گفت: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ و مهم است که در چارچوب حق مشروع ملت فلسطین برای مقابله با دشمن ظالم و اشغالگر است.
 
الحوثی با تأکید بر اینکه مسلمانان نباید نظاره‌گر ملت فلسطین باشند و کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی حمایت کنند، خاطر نشان کرد: باید از طوفان الاقصی حمایت کرد و مسلمانان موضع روشنی در این زمینه اشته باشند. سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب کجا هستند؟ چرا موضع جدی نمی‌گیرند؟.
 
وی همچنین تأکید کرد: امیدوار بودیم که در کنار فلسطین باشیم. اگر شرایط فراهم باشد ملت ما با صدها هزار رزمنده از فلسطین دفاع خواهد کرد. با محور مقاومت در هماهنگی کامل هستیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار