به مناسبت روز شهید؛

رهبر جنبش انصارالله یمن: آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی در جنایات غزه است

عبدالملک بدرالدین الحوثی با بیان اینکه آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی در جنایات غزه است، گفت: آمریکایی‌ها همه نوع امکانات در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند تا از جنایات آنها در غزه پشتیبانی کنند.
کد خبر: ۶۳۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 14November 2023

دبیر کل انصارالله یمن: رژیم‌های عربی تحرک جدی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه ندارند/ صهیونیست‌ها بیانیه اجلاسیه کشور‌های اسلامی را به سخره گرفتندبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی که به مناسبت روز شهید برگزار شد، با بیان اینکه رژیم‌های عربی تحرک جدی در قبال جنایات صهیونیست‌ها در غزه ندارند، اظهار داشت: موضع‌گیری برخی کشور‌های عربی در سطح کشور‌های غیرعربی نیز نبود.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه برخی از کشور‌های عربی در زیر میز با آمریکا و رژیم صهیونیستی توافق کردند، ادامه داد: نقش منفی کشور‌های عربی در قبال جنایات در فلسطین دردآور است؛ پرچم و آغوش عربی از بین رفته و چیزی را درباره مردم مظلوم غزه در فلسطین از سوی کشور‌های عربی مشاهده نکردیم.

وی با بیان اینکه آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی در جنایات غزه است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها همه نوع امکانات در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌دهند تا از جنایات غزه پشتیبانی کنند.

عبدالملک الحوثی با اشاره به اینکه بیشتر مسلمانان در دفاع از ملت مظلوم فلسطین شانی خالی کردند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها سرزمین فلسطینی‌ها را غصب کردند و بیش از ۷۰ سال به مردم مظلوم این کشور ظلم می‌کنند. 

وی با تاکید بر اینکه موضع کشور‌های اسلامی در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها ضعیف است، یادآور شد: دشمن صهیونیستی با روش‌های مختلف جنایتکارانه و وحشتناک منازل مسکونی را در غزه هدف قرار می‌دهد و مناطق مملوء از جمعیت را بمباران می‌کند و متاسفانه این نسل‌کشی و کشتار جمعی به معنای واقعی کلمه است.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با تجهیزات نطامی آمریکایی غربی موجب قتل بی‌رحمانه گروهی در مدارس، مساجد و مراکز درمانی می‌شود، افزود: دشمن صهیونیستی مردم را در برخی اماکن زیر گرفته و آن‌ها را اعدام می‌کند؛ همچنین دشمن صهیونیستی از همه روش‌ها برای کشتار مردم مظلوم غزه استفاده می‌کند و این جنایات وجدان‌های خفته را بیدار کرده است.

وی با اشاره به اینکه بیشتر شهدای غزه از کودکان و زنان هستند، اضافه کرد: تصاویر غزه موجب درد در قلب‌هایمان می‌شود و این حجم جنایات غزه، مظلومیت ملت فلسطین را نشان می‌دهد و متاسفانه در این شرایط نیز ملت‌های عرب پشت آن‌ها را خالی کردند.

عبدالملک الحوثی افزود: دشمن صهیونیستی با تانک‌ها و تجهیزات نظامی خود از روی اجساد شهدای فلسطینی رد می‌شوند و بر حمله به بیمارستان‌ها تمرکز می‌کنند و تلاش دارند که جلوی درمان مجروحان را بگیرند و این درد آور است.

وی با بیان اینکه جنایات و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم فلسطین باید همه را بیدار کند، افزود: مردم مظلوم فلسطین از نیاز‌های اساسی زندگی خود را عاجز هستند و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با انواع روش‌های جنایتکارانه ملت مطلوم فلسطین را به شهادت برسانند.

عبدالملک الحوثی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیانیه اجلاسیه کشور‌های اسلامی را به سخره گرفتند، خاطرنشان کرد: کشور‌های همسایه فلسطین نیز در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها اقدامی نمی‌کنند و موضع عربی اسلامی هم ندارند و تحرکی در حمایت از نیاز‌های اساسی انسانی به ملت مظلوم فلسطین نمی‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به ورود مستقیم یمن به نبرد با دشمن اشغالگر در دفاع از مردم فلسطین تاکید کرد که موضع ما در یمن یک موضع رسمی و مردمی است که همه اقشار یمن از علما و نخبگان تا احزاب مختلف و همه گروه‌های مردمی در آن مشارکت دارند و همگی در چارچوب یک موضع درست برای حمایت از فلسطین حرکت می‌کنند. ملت یمن هویت ایمانی خود را در تظاهرات‌های گسترده برای حمایت از فلسطین ثابت کردند و نظیر این تظاهرات‌ها در هیچ کشور عربی و در سطح جهانی دیده نشد.

عبدالملک الحوثی تاکید کرد: اگر ملت عزیز ما گذرگاه زمینی برای ورود به فلسطین داشتند، با صدها هزار مجاهد برای کمک به مردم فلسطین حرکت می‌کردند. از کشورهایی که از نظر جغرافیایی ما را از فلسطین جدا می‌کنند می‌خواهیم اگر می‌خواهند صداقت ما را بیازمایند گذرگاهی باز کنند تا مردم ما خود را به فلسطین برسانند. ما با همه امکانات موجود در سطح نظامی از هیچ تلاشی برای کمک به فلسطین دریغ نمی‌کنیم و برادران ما در نیروی موشکی یمن چندین عملیات را در جنوب فلسطین اشغالی انجام دادند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار