فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

نیروی انتظامی استان اردبیل ۱۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

سردار «تقوی» گفت: نیروی انتظامی استان اردبیل با تکیه بر نیرو‌های شجاع و توانمند خود در مسیر دفاع از نظم و امنیت ۱۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۶۲۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ - 10October 2023

نیروی انتظامی استان اردبیل ۱۹۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار «جواد تقوی» فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل امروز (سه‌شنبه) در یادواره شهدای انتظامی مشگین‌شهر اظهار داشت: اصلی‌ترین عنصر قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان تکیه بر مجاهدت فرزندان غیرتمند این مرز و بوم و خون پاک شهدای والامقامی است که در پای درخت انقلاب ریخته شده تا این شجره طیبه به عنصر پاک و مطهر تبدیل شود.

سردار تقوی افزود: ما اگر امروز صاحب امنیت و آرامش حقیقی در کشور هستیم همه این سرمایه‌ها را مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران هستیم که لحظه‌ای در دفاع از این مرز و بوم و تأمین امنیت، نظم و آرامش کشور فروگذار نبودند.

وی همچنین اظهار داشت : نیروی انتظامی همچنان با بصیرت و آگاهی تمام در عرصه دفاع از امنیت و صلابت کشور حاضر است و به صورت روزانه با تقویم شهیدانی والامقام سعی دارد تا حافظ کیان کشور و حریم پاک آن باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: مجاهدت سربازان سلحشور نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف به تقویت امنیت پایدار جامعه منجر شده و قطعا در حوزه حفظ نظم، امنیت و آرامش کشور در شهادت به روی انسان‌های عزتمند، صادق و خالص باز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: فراجا امروز در مأموریت‌های مختلف از مرزهای کشور گرفته تا شهرها، روستاها، کوچه‌ها و برزن‌ها سعی دارد تا حفظ حریم امنیت و آرامش کشور را به خوبی انجام داده و حرکت‌های تأثیرگذار و تحول‌آفرینی را در این بخش به نمایش بگذارد.

این مقام انتظامی در ادامه اضافه کرد: ما امروز در مشگین‌شهر در حالی یاد و خاطره شهدای انتظامی این شهر را گرامی می‌داریم که در این شهرستان 32 شهید والامقام نیروی انتظامی اسباب عزت و غرور مردمان غیرتمند دامنه‌های سبلان شدند و در کنار آن نام و یادی از سردار سلحشور اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهید بیگلری می‌کنیم که به یاد این شهیدان والامقام این مراسم در حال برگزاری است.

سردار تقوی اضافه کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی باید دستاوردهای ارزشمند این مجموعه فداکار را تبیین کنیم که استان اردبیل در بین سه استان امن کشور، ممتاز و در جایگاه بی‌بدیل است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل این امنیت پایدار را مرهون خون شهدا و بصیرت و آگاهی مردم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در کنار سایر قوا سعی دارد تا مأموریت و مسئولیت خطیر خود را در تأمین نظم، امنیت و آرامش کشور انجام داده تا با کمترین آسیب و انحراف شرایط توسعه و پیشرفت حقیقی و همه‌جانبه فراهم آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار