رئیس دانشکده علوم قرآنی آمل:

رسالت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی انسانی مؤمن در دانشگاه‌هاست

حجت الاسلام «حسینی» گفت: رسالت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی انسانی مؤمن، معتقد، جهت ایجاد شور و نشاط سیاسی توأم با آرامش و منطق در دانشگاه‌هاست.
کد خبر: ۶۲۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲ - 10October 2023

رسالت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی انسانی مؤمن در دانشگاه‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدمعصوم حسینی» رئیس دانشگده علوم قرآنی آمل امروز در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی آمل اظهار داشت: رسالت اصلی بسیج دانشجویی تربیت نیروی انسانی مؤمن، معتقد، جهت ایجاد شور و نشاط سیاسی توأم با آرامش و منطق در دانشگاه‌هاست.

وی افزود: امام (ره) در سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را دادند، مشاهده کردیم که همین بسیج در مقابل ۸ سال حمله وحشیانه جهان غرب به خصوص صدام، به دفاع از خاک کشور عزیزمان پرداختند.

حسینی تصریح کرد: بعد از به پایان رسیدن جنگ، در سال ۶۷ امام، فرمان بسیج دانشجویی رو صادر کردند تا از مرز‌های علمی دفاع کنند.

رئیس دانشگده علوم قرآنی آمل با بیان اینکه دشمن بعد از جنگ تحمیلی حمله به سمت دانشگاه‌ها را شروع کرد تا بتواند جوانان را از مسیر انقلاب دور کنند، خاطرنشان کرد: جوانان عزیز بسیجی با الهام از رهنمود‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمام مراحل با جان و دل پای انقلاب ایستادند.

در پایان این مراسم، مسئول بسیج دانشجویی مازندران، «مهدی معطوفی» را به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی آمل و «مژگان سادات حسینی» را به عنوان جانشین بسیج خواهران منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار