به مناسبت آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» منتشر شد؛

آخرین نامه همسر شهید فرمانده «طوفان‌الاقصی» به او قبل از شهادت

همسر «محمد ضیف» فرمانده گردان قسام پیش از شهادت نامه‌ای به همسرش نوشته است.
کد خبر: ۶۲۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 11October 2023

آخرین نامه همسر کابوس اسرائیل قبل از شهادتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کابوس این روز‌های رژیم صهیونیستی که عملیات بزرگی را به نام «طوفان الاقصی» از غزه آغاز کرد و باعث به هلاک رسیدن ۱۲۰۰ اشغالگر صهیونیستی تاکنون شده است، «محمد دیاب ابراهیم المصری» با نام مستعار «محمد ضیف» است.

او یکی از فرماندهان بلندپایهٔ حماس است که به عنوان فرمانده گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) فعالیت می‌کند و به «مرد در سایه» نیز شهرت دارد چرا که هیچگونه تصویری از وی موجود نیست.

او زاده سال ۱۹۶۵ میلادی در «خان‌یونس» بوده و اصالتی فلسطینی دارد که همیشه محل زندگی خود را تغییر می‌دهد تا از حملات صهیونیست‌ها  در امان باشد و در طول خدمتش به جبهه مقاومت به «محمد ضیف» یعنی «مهمان» معروف شده است.

همسر و دختر این فرمانده فلسطینی در سال ۲۰۱۴ میلادی در جریان بمباران‌های رژیم صهیونسیتی به شهادت رسیدند. آخرین نامه‌ای که همسر محمد ضیف فرمانده قسام به او داده است دارای مفاهیم زیبایی از همراهی و همدلی با این فرمانده هوشمند جبهه مقاومت در مبارزات را دارد.

او در بخشی از این نامه نوشته است: «تو به اسرائیلی‌ها اجازه دادی کارهایت را ببینند، اما صورتت را نه، و این اسرائیلی‌ها را دیوانه کرده است. همه تلاش‌های آن‌ها برای ترور تو بی‌ثمر مانده و تمامی ملت فلسطین در آرزوی دیدن سایه تو حتی از دور هستند، ولی قهرمان من، تنها من هستم که رنگ چشمانت، شمایل صورتت و بلندی قدت را می‌شناسم.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار