معاون فرهنگی اجتماعی استاندار خراسان رضوی:

عملیات «طوفان الاقصی» از معادلات سیاسی پیش‌ روی جهان و منطقه رمزگشایی کرد

حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» گفت: فتح‌الفتوح و عملیات سرنوشت‌‌ساز و غرورآفرین طوفان الاقصی توسط گروه‌‌های جهادی فلسطین یک پیروزی بزرگ و عظیم است که از معادلات سیاسی و قدرت‌های جدید و همچنین آرایش پیش‌ رویِ جهان و منطقه رمزگشایی کرد.
کد خبر: ۶۲۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 11October 2023

عملیات «طوفان الاقصی» از معادلات سیاسی پیش‌ روی جهان و منطقه رمز گشایی کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حجت گنابادی‌نژاد» معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اسرائیل قطعا نابود شدنی است، اظهار داشت: اندیشه انقلاب اسلامی باعث بیداری آزادگان عالم و نابودی همه جانبه ظالمان و زورگویان است.

وی با اشاره به آیه مبارکه «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ» افزود: فتح‌الفتوح و عملیات سرنوشت‌‌ساز و غرورآفرین طوفان الاقصی توسط گروه‌‌های جهادی فلسطین یک پیروزی بزرگ و عظیم است که از معادلات سیاسی و قدرت‌های جدید و همچنین آرایش پیش‌ رویِ جهان و منطقه رمزگشایی کرد.

معاون استاندار در تحلیل و بررسی این عملیات بزرگ و گسترده گفت: کارنامه پر از ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی نشان از این دارد که این غاصبان بیش از ۷۰ سال، هرگونه ظلم و جنایتی را بر علیه مردم فلسطین انجام دادند و هیچ‌گونه ابایی از این موضوع نداشتند.

این مقام مسئول ادامه داد: در ۷۵ سال گذشته بیش از ۷ میلیون از مردم فلسطینی، آواره کشورهای دیگر شدند و افراد زیادی از این مردم مظلوم در زندان‌‌های رژیم صهیونیستی در حبس هستند، با وجودی که بسیاری از این زندانیان نظامی نیستند، بلکه مردان، زنان و کودکانی هستند که توسط این رژیم منحوس در اسارت به سر می‌‌برند.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه در سال‌‌های گذشته، فلسطینی‌‌ها بیش از ۴۰ هزار شهید، در مقابل ظلم و هجمه‌‌های رژیم صهیونیستی داشتند، تصریح کرد: امپراطوری‌ رسانه‌‌ای و فعالان فضای مجازی، باید اعلام کنند که این رژیم کودک‌‌کُش تاکنون سه هزار کودک بی‌گناه را به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به عملکرد بنیادها، موسسات و سازمان‌ های بین‌‌المللی و حقوق بشری در سطح دنیا به ویژه در گستره و مقیاس اروپا و آمریکا، یادآور شد: متأسفانه این سازمان‌‌ها در ۷۵ سال گذشته، هیج اقدام مؤثری در حمایت از مردم فلسطین انجام نداده‌اند و سکوت مطلق و بلکه حمایتی همه‌ جانب از عملکرد وحشیانه رژیم صهیونیستی داشته‌اند.

معاون استاندار خراسان رضوی خاطرنشات کرد: بسیاری از کشورهای منطقه حتی کشورهای اسلامی که سال‌‌ها مدعی پرچمداری مخالفت با رژیم صهیونیستی بودند، امروز جزو شرکاء و دوستان شفیق این رژیم شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه قابل درک نیست، ملتی ۷۵ سال مورد ظلم و تجاوز قرار بگیرد و همه دنیا در برابر این ظلم سکوت کنند، ابراز داشت: عملیات بزرگ طوفان الاقصی باور بزرگ و اعتراض خفته‌اای است که ۷۵ سال در سینه‌‌های مردم فلسطین حبس بود و در چند روز گذشته، در یک مقیاس گسترده با برنامه و سازمان‌‌دهی شده، بروز پیدا کرد.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانستد آرمان‌‌های فلسطین را در ایران و دیگر کشورهای منطقه و جهان احیاء کنند، تأکید کرد: اسلام با دمیدن روحی تازه‌‌ در کالبد همه مسلمانان، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را عمق بخشید؛ بر همین اساس باید در این روزها بازخوانی قدرت نرم اسلام ناب محمدی (ص) که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچمدار آن هستند، مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی باعث بیداری آزادگان عالم و مسلمانان جهان و نیز باعث نگرانی و نابودی همه جانبه ظالمان و زورگویان خواهد شد، ابراز داشت: بزرگترین تحلیل از آینده‌‌نگری عملیات طوفان الاقصی این است که اسرائیل قطعا نابود شدنی است و مقاومت و مجاهدان قطعا پیروز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار