سردار نقدی:

مجمع عالی بسیج اتاق فکر بزرگ ملی با 100 هزار عضو است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مجمع عالی بسیج که یک اتاق فکر بزرگ ملی با 100 هزار عضو است در تاریخ‌های 25 و 26 آذر در مشهد برگزار می‌شود، گفت: این دومین همایش سالیانه این مجمع است، که تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ - 14December 2015

مجمع عالی بسیج اتاق فکر بزرگ ملی با 100 هزار عضو است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشستی خبری که با موضوع برگزاری دومین همایش سراسری مجمع عالی بسیج امروز در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، در رابطه با نقش و اهمیت بسیج، اظهار داشت: بسیج یک ذخیره ملی است که برآمده از مردم و متعلق و در خدمت به مردم است؛ به همین خاطر میتوان از این ذخیره بیشتر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج سالها است که در اقشار مختلف فعالیت خود را گسترش داده است، ادامه داد: بسیج از چهار سال پیش برنامه ای را پیشبینی کرده که با تجمیع تخصصی همه اقشار در کنار هم بتوانیم با یک برآورد و آسیبشناسی، به برنامهریزی و پیدا کردن راهکارهایی برای استفاده بهتر از فرصتها و برداشتن موانع پیش روی انقلاب کمک کرده و در این مسیر برنامه داشته باشیم.

سردار نقدی از تشکیل اتاق فکری که متخصصین بسیجی را در کنار یکدیگر قرار دهد خبر داد و افزود: هدف از تشکیل این اتاق فکر برآورد از وضعیت انقلاب اسلامی و ارائه راهکار برای پیشرفتهای بهتر است.

وی سپس اظهار داشت: هدف این مجامع که در مجمع عالی بسیج تجمیع میشود، یافتن راهکار حل مشکلات کشور در همه حوزه هاست؛ به نحوی که هماکنون 450 مجمع عالی در شهرستانها داریم که هر کدام دارای کمیتههای تخصصی هستند و به مسئولین برای پیشبرد بهتر امور کمک میکنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل اولین همایش مجمع عالی بسیج، گفت: اعضای این مجمع که با رهبر انقلاب دیدار کردند، در نشستهای متعدد و تخصصی در حوزههای مختلف معضلات و وضعیت کشور را در مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و روابط بینالملل بررسی کردند که مجموعه این دستاوردها به مجمع عالی بسیج مطرح میشود.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نشست سه سند رونمایی می شود، گفت: این نشست که چهارشنبه و پنجشنبه  هفته جاری در مشهد برگزار میشود، رویدادی خواهد بود که مسئولین و رسانهها باید هر سال منتظر برگزاری آن باشند و بهرهبرداریهای لازم را از این رویداد داشته باشند.

 سردار نقدی درباره خصوصیت مجمع عالی بسیج هم عنوان کرد: ما از جایگاه و نگاه انقلابی به موضوعات میپردازیم و در حقیقت دیدگاههای حزبی و جناحی در تصمیمگیریهای مجمع نقشی ندارد.

وی در پایان گفت: مجمع عالی بسیج یک اتاق فکر بزرگ ملی با 100 هزار عضو است؛ که نظرات آن در اختیار همه مسئولین قرار دارد؛ زیرا گستره آن به کل کشور مربوط میشود.

نظر شما
پربیننده ها