توسط مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان صورت گرفت؛

اهدا لوح سپاس سردار «کارگر» به فرمانده انتظامی خوزستان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، لوح سپاس خود را به مناسبت هفته فراجا توسط سردار مرادحاجتی به فرمانده انتظامی خوزستان تقدیم کرد.
کد خبر: ۶۲۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹ - 11October 2023

اهدا لوح سپاس سردار «کارگر» به فرمانده انتظامی خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا، به دیدار سردار «سید محمود میر قیضی» فرمانده نیروی انتظامی خوزستان رفت و ضمن ابلاغ سلام سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، لوح سپاس وی را به فرمانده انتظامی خوزستان تقدیم کرد.

سردار مرادحاجتی در این دیدار ضمن خداقوت به فرماندهان و پرسنل خدوم انتظامی استان اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب بارها به نقش مهم و اساسی امنیت در کشور پرداختند و این مقوله را مهمترین رکن اساسی قلمدادند کردند باید به اندازه این همه وجود امنیت در کشور از نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی تقدیر کنیم.

وی افزود: نیروی انتظامی از بدو انقلاب تاکنون در خط مقدم مبارزه با مفاسد و چالش های اجتماعی قرار دارد و شهادت هر روز پرسنل این نیروی انقلابی در گستره کشور نشان از اراده قوی سبزپوشان برای تامین امنیت جان و ناموس مردم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: حامل ابلاغ سلام و خداقوت سردار کارگر به فرماندهی و پرسنل زحمتکش فراجا در خوزستان هستم و لوح سپاس رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تقدیم شما می‌کنم تا بدانید که قدردان زحمات و جهاد شبانه روزی شما در عرصه های مختلف هستیم.

سردار میرفیضی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از لطف و محبت سردار کارگر و پرسنل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در ارزشمندترین نهاد کشور در حال خدمت هستند، گفت: فعالیت ما در سنگر امنیت محصول فرهنگ دفاع مقدس است و ما هر چه داریم از برکت وجود خون شهدایی است که جان دادند تا آسایش ملت بر هم نخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها