نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

عملیات «طوفان الاقصی» شکست نظامی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زد

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: امروز عملیات «طوفان الاقصی» که در ادامه راهبرد مقاومت شکل گرفت، شکست نظامی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زد.
کد خبر: ۶۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 13October 2023

عملیات «طوفان الاقصی» شکست نظامی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را رقم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان اظهار داشت: جهاد یکی از در‌های بهشت است و برای افراد ویژه از بندگان خدا، شهدا، مجاهدان، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و همچنین مجاهدان فلسطینی که با دشمن غاصب می‌جنگندند گشوده شده است.

وی افزود: جنگیدن در مقابل صهیونیست‌ها، داعشیان و بعثی‌ها جهاد اصغر است و جهاد با نفس و خواسته‌های درونی جهاد اکبر است که با تقوا و پرهیزگاری محقق خواهد شد و مکرر در متون دینی به آن توصیه شده است و باید به آن عمل کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو از جمله روز اسکان معلولان و سالمندان بر لزوم توجه به این قشر بویژه مسکن تأکید کرد و ادامه داد: روز جهانی نابینایان و روز جهانی ریشه کنی فقر و روز جهانی غذا از دیگر ایام پیش روست و باید در مصرف غذا اسراف نکنیم.

امام جمعه ساری اضافه کرد: بسیاری از مواد غذایی اولیه و آماده به دلیل قوانین دست و پا گیر اداری از بین می‌روند و اگر غذا درست مصرف شود فقری هم نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته پست و روز تربیت بدنی و ورزش بیان کرد: الحمدلله در روز‌های اخیر باران خوبی داشتیم؛ همه غذای ما از باران است و برای باروری باغ و کشاورزی مفید است.

وی با تأکید بر ذخیره آب باران تصریح کرد: اگر آب بندان‌ها لایه روبی شود ظرفیتشان به دو برابر خواهد رسید.

امام جمعه ساری اذعان داشت: معدل جمع آوری آب‌های روان در مازندران خیلی کمتر است و باید آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی با جدیت در این موضوع ورود پیدا کنند.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه اکثریت ملت ایران و جامعه اسلامی طرفدار راهبرد مقاومت و جهاد هستند، افزود: راهبرد یورش بر دشمن و جهاد و مقاومت درست است و مقابل زورگویان جواب می‌دهد.

وی با بیان اینکه جریان فلسطین بعد از انقلاب اسلامی ایران و با راهبرد حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده شد و مقاومت شکل گرفت، گفت: امروز در ادامه این جریان، عملیات «طوفان الاقصی» شکل گرفت و ضربه سنگینی بر پیکره رژیم منحوس صهیونیستی زده است و فضیحت و رسوایی شکست نظامی و اطلاعاتی برای این رژیم بوجود آورد که دست به اقدام ناجوانمردانه و رذیلانه کشتار زنان و کودکان بیگناه زده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: امروز با راهپیمایی باشکوه اقدامات جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی را در کشتار مردم بیگناه محکوم و با عملیات «مرگ بر اسرائیل» از عملیات «طوفان الاقصی» حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار