یادداشت/ سردار عبدالرضا مرادحاجتی

طوفان‌الاقصی فوران خون شهید سلیمانی است

اگر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تنها با یک پیام کوتاه فرمان حذف رژیم صهیونیستی را بدهد، تا چند روز آینده اثری از این زباله در جغرافیای منطفه نخواهد ماند و این غده سرطانی بریده و به زباله‌دان تاریخ ریخته خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹ - 13October 2023

طوفان‌الاقصی فوران خون شهید سلیمانی استگروه استان‌های دفاع‌پرس- سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان؛ این روزها اتفاق اول منطقه، جهان اسلام و شاید خبر اول رسانه‌های دنیا پرداختن به طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر است.

باز هم مثل همیشه امپراطوری رسانه‌ای استکبار و غرب در تلاش هستند تا جای ظالم و مظلوم را در این نبرد عوض کنند و شهروندان رژیم اشغالگر را مظلوم این واقعه نشان دهند در حالی که شاهد بمباران تمام وقت مناطق مسکونی در غزه و بسیاری نقاط دیگر با سلاح‌های غیر متعارف هستیم.

تحلیل و بررسی مستندات این اتفاقات رسانه‌ای را باید به کارشناسان این حوزه واگذار کرد و البته باید به تمام رسانه های جهان اسلام فراخوان داد که به صورت شبانه روزی با جهاد تبیین و روشنگری در خصوص اتفاقات اخیر، رسوایی رژیم کودک کش اسرائیل را فریاد بزنند.

به نظر مهمترین اتفاق در چند روز گذشته را باید به زبان‌های مختلف ترجمه و در دنیا منتشر کرد و آن هم درایت، تدبیر و نقش راهبردی فرماندهی معظم کل قوا و رهبر جهان اسلام در خصوص ماهیت رژیم جعلی اسرائیل در طول سال های اخیر است.

اینک که تشت رسوایی و ضعف اساسی رژیم اسرائیل ریخته و همه دنیا شاهد سست بودن این تار عنکبوت شده اند دیگر جای لحظه ای تردید نیست که اگر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تنها با یک پیام کوتاه فرمان خذف این رژیم را بدهد تنها تا چند روز آینده اثری از این زباله در جغرافیای منطفه نخواهد ماند و این غده سرطانی بریده و به زباله دان تاریخ ریخته خواهد شد. طوفان الاقصی تنها فوران قطراتی از ثمره خون شهید «حاج قاسم سلیمانی» است که تازه آغاز شده و پایانش تنها حذف این رژیم از منطقه است.

کمی به گذشته برگردیم و یادآوری کنیم که دنیا به این نتیجه رسیده است که محور مقاومت به پایتختی ایران اسلامی اگر اراده کند که بشار اسد باید بماند، نه تنها آمریکا و انگلیس که 70 کشور دیگر دنیا هم نمی‌توانند سرنوشت مردم سوریه را آن گونه تغییر دهند که خودشان می‌خواهند.

آری، اینک باید به قدرت جدید محور مقاومت که خون شهید سلیمانی آن را آبیاری و بارور کرده ادای احترام کرد و با زبان خوش با این جبهه که بزرگترین تشکیلات ضد تروریستی دنیا است سخن گفت و گرنه، نه گنبد پوشالی آهنین و نه آسمان‌های بی نفوذ نمی‌توانند جلوی اراده سربازان بی مرز جهان اسلام را بگیرند.

تاریخ شهادت خواهد داد که مردم ایران به عنوان سردمداران مبارزه با ظلم امروز بیش از همیشه چه قدر مشتاق‌اند که اربعین‌های سالیان بعد را از کربلا به قدس شریف راهپیمایی کنند و من دوباره این یادداشت را خطاب به استکباری که نفس های آخرش را می کشد دوباره در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر کنم و بگویم که بگذارید، ملت ها آن گونه که خود می‌خواهند سرنوشت شان را رقم بزنند و در سرزمین‌های مادری شان زندگی کنند و گرنه رهبری که بزرگترین تحلیل‌گر مسایل جهان است دوباره فرمان جهاد خواهد داد و این بار به جای تیروکمان‌ها و سنگ‌ها، موشک‌ها و پهپادها هستند که شما را سر جایتان خواهند نشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها