برگزاری نشست اعضای شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با مدیران بیمه دی

دویست و یازدهمین نشست اعضای شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران با حضور طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی در بیمه دی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱ - 11October 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «طاهر موهبتی» مدیرعامل بیمه دی امروز (چهارشنبه) در دویست و یازدهمین نشست اعضای شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران اظهار داشت: شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران نسبت به گذشته فعال و پویاتر شده است و این شورا از سوی قاضی‌زاده هاشمی جایگاه ویژه‌تری پیدا کرد.

موهبتی بابیان اینکه منظومه ارائه خدمت‌رسانی به ایثارگران مظلوم واقع شده است، خاطرنشان کرد: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران ۱۱ سال تصویب شده است و تنها ۲۰ درصد این قانون اجرا شده است.

مدیرعامل بیمه دی ضمن تاکید بر ارائه خدمات‌رسانی به‌موقع به جامعه ایثارگری تصریح کرد: ۶۰ درصد از سهام‌داران ما خانواده شهدا و ایثارگران هستند که از ما خدمت شایسته می‌خواهند. ما وظیفه داریم که خدمات به جامعه ایثارگری به بهترین شکل تحقق پیدا کند.

موهبتی با اشاره به توضیحاتی در رابطه با بیمه درمان ایثارگران عنوان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که بیمار جز رنج و درد بیماری نباید درد و نگرانی دیگری داشته باشد برای همین باید این موضوع مورد توجه جدی مسئولان قرار بگیرد.

رضا رحیمی‌نسب، مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی، در این نشست با بیان اینکه رویکرد ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مورد متفاوت از گذشته است و نگاه ایشان تنها به عنوان مشاور نیست، گفت: مشاوران وزرا در امور ایثارگران به شکل جدی به قوانین ایثارگران می‌پردازند و به عنوان نیروی اجرایی، مشکلات مربوط به ایثارگران را از دستگاه‌ها پیگیری می‌کنند.

مدیرکل و دبیر شورای مشاوران وزرا و دستگاه‌های اجرایی، گفت: در دولت سیزدهم و با حضور آقای قاضی‌زاده هاشمی نقش مشاوران وزرا در امور ایثارگران پررنگ شده است.

مشاوران وزار در امور ایثارگران در این نشست مشکلات و پیشنهادات را در حضور مدیرعامل بیمه دی مطرح کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار