بیانیه جامعه جوانان متحد اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی؛

ورود نسل جوان مبارزان فلسطینی قدرت عظیمی به جبهه مقاومت تزریق کرد

جامعه جوانان متحد اسلامی در بیانیه‌ای تأکید کرد: صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و ورود نسل جوان فلسطینی و حضور میدانی، خودجوش متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را به صفوف خستگی ناپذیر مبارزان فلسطینی تزریق کرد که نویدبخش آینده روشنی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
کد خبر: ۶۲۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 14October 2023

ورود نسل جوان مبارزان فلسطینی قدرت عظیمی به جبهه مقاومت تزریق کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جامعه جوانان متحد اسلامی در بیانیه‌ای بر ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین تا پیروزی بر ظالمان صهیونیست تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و ورود نسل جوان فلسطینی و حضور میدانی، خودجوش متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را به صفوف خستگی ناپذیر مبارزان فلسطینی تزریق کرد که نویدبخش آینده روشنی برای مردم مظلوم و زجر کشیده فلسطین خواهد بود.

بدون شک قریب به ۸۰ سال اشغال سرزمین‌های مادری ملت مظلوم فلسطین تحت حمایت‌های بی‌دریغ مدعیان دروغین حقوق بشر، خلق حماسه‌ای این چنین را می‌طلبید تا انتقام تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها گرفته شود و به تعبیر رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی، زلزله‌ی ویران‌گر ۱۵ مهر، یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است.

عملیات کنونی در اراضی اشغالی پیام مشخصی خطاب به جهان عرب، مردم مسلمان جهان و جامعه بین الملل به ویژه حامیان عادی سازی روابط دارد، پیامی مبنی بر اینکه آرمان فلسطین تا آزادسازی فلسطین پایدار و باقی خواهد ماند.

جامعه جوانان متحد اسلامی، مسئله فلسطین را به معنای واقعی کلمه، مسئله اوّل دنیای اسلام می‌داند و اذعان دارد حمایت از ستمدیدگان جهان و پشتیبانی از مردم مبارز و مظلوم فلسطین تا پیروزی بزرگ نهایی برهمگان لازم و ضروری است، لذا ضمن محکومیت شدید اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی، بر حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین و دفاع جانانه جوانان انقلابی در این عملیات انتفاضه جدید، بر لزوم حذف غده سرطانی اسرائیل و رژیم آپارتاید تلاویو از معادلات فلسطین و منطقه تاکید می‌ورزد.

صبح (شنبه) پانزدهم مهر «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشک باران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

فرمانده کل کتائب القسام اعلام کرد: «آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم، در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها