رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا:

دوران هشت سال دفاع مقدس قطره‌ای از اقیانوس عاشورا است

سردار اسدی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس قطره‌ای از اقیانوس عاشورا است که کل جهان را متحول کرد.
کد خبر: ۶۲۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 14October 2023
دوران هشت سال دفاع مقدس قطره ای از اقیانوس عاشورا است
به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ پاسدار محمدجعفر اسدی رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا در آیین ششمین سالگرد سردار شهید حاج عبدالله خسروی اظهار داشت: سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی برجسته برای تمام جهان است
 
وی تاکید کرد: سردار شهید قاسم سلیمانی همواره بیان می کرد همه ما فرزندان امام حسین (ع) و عاشورا هستیم و همانگونه که امام حسین (ع) هر آنچه داست در طبق اخلاص گذاشت باید برای تمام آزادگان عالم هر آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم.
 
رئیس بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا گفت: هشت سال دفاع مقدس قطره ای از اقیانوس عاشورا است که کل جهان را متحول کرد و به فرموده امام هر آنچه داریم از محرم و صفر است. استان مرکزی دارای فرهنگ غنی است و در دوران دفاع مقدس انسانهای شجاع و بااراده  را به صحنه های جنگ فرستاد.
 
وی بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام توان سعی داشتند که با ایجاد ناآرامی و خدشه دار کردن نظام، انتخابات امسال برگزار نشود اما نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند چرا که به فرموده امام راحل امریکا، انگلیس و فرانسه ببر کاغذی هستند. عملیات بزرگ طوفان الاقصی هیمنه پوشالی قدرت های استکباری را فرو ریخت و انقلاب اسلامی جبهه استکبار و حامیان آنها را به زانو درآورده است.
 
سردار اسدی گفت: سردار قاسم سلیمانی با شهادتش به بالاترین درجه انسانی در عالم رسید و این مهم باید توجه داشت که شهدا، علما و انبیا در عالم برزخ نیز زنده‌اند و زنده وارد صحرای محشر می‌شوند. برگزاری یادواره‌های شهدا، شجاعت و ایستادگی را برای مردم نهادینه می‌کند و به طور حتم خرمشهرها در پیش است و به قله نزدیک هستیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار