جهاد اسلامی: هدف از بمباران گذرگاه «رفح» بحرانی‌تر کردن اوضاع غزه است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که جنایت بمباران و تخریب گذرگاه رفح با هدف گسترش بحران و افزایش فشار بر غزه انجام شد.
کد خبر: ۶۲۳۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹ - 14October 2023

جهاد اسلامی: هدف از بمباران گذرگاه رفح، بحرانی‌تر کردن اوضاع غزه استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوز وحشیانه دشمن صهیونیستی به ساکنان نوار غزه ادامه دارد و علاوه بر جنایت‌های وحشیانه و کشتار کودکانی که در این تجاوز سر از تن آن‌ها جدا شد و زنانی که پیکر آنان قطعه قطعه شد، هواپیما‌های جنگی این رژیم در جنایتی در راستای محاصره ۱۷ ساله نوار غزه، اقدام به بمباران گذرگاه رفح کردند.

در این بیانیه آمده است: هدف از این جنایت و تخریب گذرگاه، گسترش بحران و افزایش فشار بر نوار غزه است که پیشتر محاصره، آن را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده بود و امروز با افزایش شمار کودکان، زنان و سالخوردگانی که توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و توسط مهمات اعطایی از آمریکا، آلمان و دیگر کشور‌های غربی که در قتل عام و آواره کردن ملت فسلطین مشارکت دارند، شهید می‌شوند، درحال تبدیل شدن به یک قبرستان بزرگ است.

این جنبش در بیانیه خود تصریح کرد: ما از همه کشور‌های عربی و اسلامی و به‌ویژه برادران‌مان در مصر می‌خواهیم که به وظیفه خود عمل و برای به شکست کشاندن تلاش صهیونیست‌ها برای منزوی کردن غزه و تشدید محاصره کشنده که به‌منظور جلوگیری از ورود کمک‌های انسانی به این منطقه انجام می‌شود و مجروحان را در بیمارستان‌هایی که از ابتدایی‌ترین امکانات محروم شده‌اند به کام مرگ می‌فرستد، اقدام کنند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین بر ادامه نبرد در همه میدان‌ها در سراسر خاک فلسطین اشغالی به‌منظور شکست هیمنه دشمن صهیونیستی تاکید کرد.

این جنبش از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست، به اعتراض‌های خود تا زمان توقف کشتارملت فلسطین و پشتیبانی از مقاومت و پایداری این ملت ادامه دهند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار