امام جمعه سروآباد:

جهان اسلام در دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین به پا خیزد

ماموستا «حسینی» با بیان اینکه امروز جهان اسلام باید به دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین به پا خیزد و سکوت نکنند، گفت: ما ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان و حامی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خواهیم بود.
کد خبر: ۶۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 15October 2023

جهان اسلام در دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین به پا خیزدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «سیدعبدالقادر حسینی» امام جمعه سروآباد در گفتگو با خبرنگاران با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم غاضب صهیونیستی به مردم غزه، اظهار داشت: این جنایت وحشیانه و ضدانسانی در هیچ جای جهان پذیرفته نیست و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: متاسفانه استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار حمایت خود را از اقدامات رژیم غاضب صهیونیستی افزایش داده و با ارسال موشک و تجهیزات جنگی در قتل عام مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه نقش زیادی دارد.

امام جمعه سروآباد تاکید کرد: امروز جهان اسلام باید به دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین به پا خیزد و سکوت نکنند.

وی با انتقاد از برخی کشور‌های اسلامی و کشور‌های دیگر گفت: تا کی در برابر جنایات رژیم غاضب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار سکوت می‌کنید، چرا شهامت اعتراض و حمایت ندارید به یقین بدانید هدف بعدی آن‌ها شما هستید آن وقت پشیمانی سودی ندارد.

ماموستا حسینی یادآور شد: ما ملت ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود پشتیبان و حامی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین خواهیم بود و ایمان داریم که پیروزی نهایی از آن ما مسلمانان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار