راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سنندج برگزار شد

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ظهر امروز و پس از آیین نماز جمعه با حضور گسترده مردم کردستان در شهرستان‌های سراسر استان از جمله سنندج و با شهار‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ - 13October 2023

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سنندج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ظهر امروز و پس از آیین نماز جمعه با حضور گسترده مردم کردستان در شهرستان‌های سراسر استان و با شهار‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ ب آمریکا» برگزار شد.

در سنندج نیز اقشار مختلف مردم سنندج بعد از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی و گردان های حماس ضرب شست محکمی به ارتش پوشالی صهیونیست وارد کردند.

وی افزود: این شکست در حالی بود که ارتش این رژیم از سال ۱۹۴۸ و اشغال فلسطین سعی داشت با کمک رسانه‌ها، خود را قدرتمندترین ارتش دنیا معرفی کند.

رمضانی ادامه داد: امروز در این اجتماع، شکرگزار ۲ نعمت هستیم که اولین آن، شکرگزاری مربوط به عملیات دشمن‌شکن و صهیونیست شکن طوفان الاقصی است و رژیم صهیونیستی با زبونی و خواری تمام آن را احساس کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز ملت فلسطین با انقلاب سنگ و موشک‌های قدرتمند رزمندگان، گنبد آهنین را در هم شکست و امنیت شهرک های غصبی زیر پای رزمندگان سست شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: رزیم صهیونیستی هیچگاه به قبل از ۱۵ مهر برنمی گردد و عملیات مدبرانه طوفان الاقصی، عنایت الهی و مایه مباهات است.

رمضانی یادآور شد: شکرانه دوم به واسطه فتح نزدیکی است که به زودی حاصل می‌شود و طبق فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب، رژیم صهیونیستی باید از بین برود.

در پایان این راهپیمایی، قطعنامه پایانی قرائت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار