معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، تدبر در کلام وحی است

«رمضانی» با بیان اینکه راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدبر در کلام وحی است، گفت: حفظ کلام وحی، موجب نهادینه شدن اخلاق و معنویت در بین قرآن‌آموزان می‌شود.
کد خبر: ۶۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶ - 18November 2023

راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی، تدبر در کلام وحی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در حاشیه مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه راه برون‌رفت از تمام مسائل و مشکلات جامعه توجه و عمل به قرآن است، اظهار داشت: راز نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی و قرآنی تدبر در کلام وحی است.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ قرآن در بین کودکان و نوجوانان افزود: حفظ کلام وحی، موجب نهادینه شدن اخلاق و معنویت در بین قرآن‌آموزان می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه تربیت نسل جوان قرآنی یک ضرورت اجتماعی است، یادآور شد: فعالان و مربیان تلاش کنند در کنار حفظ قرآن به قرآن آموزان، مفاهیم و معانی قرآن را نیز آموزش دهند.

مسابقات حفظ جزء سی قرآن کریم با شرکت ۷۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج در مجتمع فجر این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار