معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران:

شعر و ادب فارسی از جبهه‌های پیشرو در پیشبرد اهداف انقلاب است

توکلی‌زاده با حضور در خانه نیما و با اشاره به پویش «شهرشعر» به حکمت و عمق شعر در سطح شهر تهران با اکران ابیات شاعران اشاره کرد و گفت: هم کشور و هم تهران از شعر و شاعری غنی هستند و همیشه بزرگان در عرصه فرهنگ و هنر حضور داشته و به پیشبرد اهداف انقلاب کمک می‌کنند. ازاین رو یکی از جبهه‌های پیشرو شعر است.
کد خبر: ۶۲۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 15October 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به‌مناسبت روز حافظ و هفته شعر و ادب فارسی، مراسم رونمایی از سردیس «سید حسن حسینی و هوشنگ ابتهاج» و رونمایی از اکران فرهنگی پویش «شهر شعر» با حضور محمدامین توکلی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، رضا صیادی مدیر عامل، مجید قادری معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی، سعید بیابانکی، ناصر فیض، حبیبی کسبی، محمدمهدی سیار و علی‌محمد مودب در خانه نیما برگزار شد. 

محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این مراسم اظهار داشت:‌ ابتکار دوستان در سازمان زیباسازی که در نهایت به انتخاب شعر از ۱۲۰ شاعر منتج شد، شروع خوبی بود مدتهاست تلاش می‌شود کار‌های متفاوت و خلاقانه ایجاد شود.

توکلی زاده به حکمت و عمق شعر در سطح شهر تهران با اکران ابیات شاعران اشاره کرد و گفت: هم کشورمان و هم تهران از شعر و شاعری غنی هستند و همیشه بزرگان در عرصه فرهنگ و هنر حضور داشته و به پیشبرد اهداف انقلاب کمک می‌کنند. ازاین رو یکی از جبهه‌های پیشرو شعر است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار