تقدیر مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت از محمد سرافراز

مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت از محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ - 15December 2015

تقدیر مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت از محمد سرافراز

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس جواد جباری، مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت در پیامی از محمد سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جهت همراهی این سازمان در طول برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت تقدیر کرد.

متن این تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سرافراز
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم
خداوندمنان را شاکریم که توفیق زیستن در فضای آکنده از عطر معنومیت و ایثار را این بار به بهانه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نصیبمان ساخت.

بی شک حماسه نگاریهای هنرمندان متعهد و بسیجی در سراسر کشور که با هدف پاسداشت مقاومت در  سراسر گیتی و مقابله با تهاجم فرهنگی، در عرصه هنر تئاتر ارزشی نمایان گردید، برگ زرینی بر افتخارات هنری بسیجیان حضرت روح الله(ره) افزود.

بر خود لازم میدانم از حمایتهای بی دریغ و خالصانه جناب عالی و همکاران ارجمند شما در مرکز بسیج صدا و سیما و همچنین پخش شبکههای 2 و 4، شبکه آموزش و شبکه برون مرزی جام جم جهت انعکاس پر شکوه آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت تشکر و قدردانی نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و در اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) بیش از پیش موفق و موید باشید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار