فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاجرم:

نباید نگاه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مناسبتی باشد

حیدری گفت: نباید نگاه ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مناسبتی و فصلی باشد چون این فریضه، ضرورتی است که هر لحظه سطح‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 16October 2023

شهدا و ایثارگران دفاع مقدس ادامه دهنده راه امام حسین (ع) در قیام عاشورابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر امروز (دوشنبه) در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم با حضور پایوران و بسیجیان فعال پایگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «هادی هوشمند نژاد» امام جمعه جاجرم اظهار داشت: به اعتقاد بسیاری از مفسرین قرآن کریم، در تفسیر برخی آیات و روایات از امام حسین (ع) به نفس مطمئنه تعبیر می‌شود. بزرگترین ویژگی این امام بزرگ که ایشان را به نفس مطمئنه تبدیل می‌کند، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شاهد هستیم، جهل برخی از افراد نسبت به اثرات مثبت این دو فریضه الهی است که اگر در جامعه بصورت کامل پیاده شود، شاهد اثرات مثبت آن در حوزه امنیت اجتماعی خواهیم بود.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار «بهمن حیدری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جاجرم گفت: شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب و دفاع مقدس به منظور حفظ اسلام و آموزه‌های آن از جان خود گذشتند تا در ادامه اهداف والای امام حسین (ع) در قیام عاشورا، دین رسول خدا (ص) را زنده نگه دارند. لیکن نباید نگاه ما در حوزه امر به معروف و نهی از منکر مناسبتی و فصلی باشد. این فریضه، ضرورتی است که هر لحظه سطح‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار