هراس اف. بی. آی از تکرار عملیاتی مشابه «طوفان الاقصی» در آمریکا

مدیر اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف. بی. آی) درباره وقوع حملاتی مشابه حمله حماس به رژیم صهیونیستی در خاک آمریکا هشدار داد.
کد خبر: ۶۲۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ - 16October 2023

هراس اف. بی. آی از تکرار عملیاتی مشابه «طوفان الاقصی» در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از راشاتودی، کریستوفر رِی، مدیر اف. بی. آی در جریان سخنرانی برای شماری از ضابطین قضایی و افسران پلیس در سن‌دیگو، با اشاره به حمله سهمگین هفته گذشته حماس به رژیم صهیونیستی، نسبت به تکرار حملاتی مشابه در خاک آمریکا از سوی آنچه «تروریست‌های تک‌رو» خواند، هشدار داد!

کریستوفر رِی با این ادعا که «هیچ شکی در افزایش گزارش‌های تهدید وجود ندارد»، به افسران آمریکایی هشدار داد که «باید هوشیار باشیم به ویژه نسبت به بازیگران تک‌رویی که ممکن است برای ارتکاب خشونت انفرادی، از رویداد‌های اخیر الهام بگیرند»؛ مدیر اف. بی. آی به طور مستقیم به حمله هفته گذشته مقاومت اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی که اشغالگران را در بهت فرو برد، اشاره کرد.

وی در این سخنرانی همچنین گفت که مسئولیت مقابله با این تهدید‌ها برعهده افسران حاضر در این رویداد نیز هست و آن‌ها را نسبت به «هوشیاری» ترغیب کرد و از آنان خواست تا در صورت مشاهده «هرگونه نشانه مبنی بر مبادرت افراد به خشونت» اف. بی. آی و سایر نهاد‌ها را در جریان قرار دهند.

رئیس اف. بی. آی هیچ نمونه مشخصی از تهدید‌های داخلی، تقلید یا اقدام مشابه پس از حمله غافلگیرکننده حماس به صهیونیست‌ها، ارائه نکرد. با این وجود، او به طور کلی به «سازمان‌های تروریستی خارجی یا سازمان‌هایی که از آن‌ها الهام می‌گیرند یا افراط‌گرایان داخلی خشونت‌طلب که تحت تاثیر انگیزه‌های نژادی خاص خودشان هستند» اشاره کرد.

اداره تحقیقات فدرال آمریکا اوایل سال جاری در پرونده‌ای گسترده که در آن کاتولیک‌های سنت‌گرا با انگیره‌های «یهودستیزانه، ضد مهاجرتی و حامی ایدئولوژی برترپنداری نژاد سفید» را به عنوان تروریست‌های احتمالی داخلی معرفی کرده بود.

صبح شنبه هفته گذشته نیرو‌های مقاومت فلسطین در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرز‌های غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از ۵ هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. تصاویر فرار صهیونیست‌ها با لباس شخصی، کشته شدن سربازان مرزی، غنمیت گرفته شدن ماشین و حتی تانک‌های اسراییلی در پاسگاه‌های مرزی همگی نشان از عمق غافلگیری صهیونیست‌ها دارد.

رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات بزرگ و غافلگیرانه مقاومت، از هفته گذشته به صورت مداوم شهر‌ها و مناطق مسکونی نوار غزه را بمباران می‌کند؛ بنابر آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین تاکنون ۲هزار ۶۷۰ فلسطینی در حملات جنگنده‌های صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار