جانشین فرمانده فراجا در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

دیپلماسی آرامش پیام نمایشگاه ایپاس/۹۰ درصد اقدامات پلیس پیشگیری و ایجابی است

سردار رضایی گفت: فعالیت نمایشگاه ایپاس در راستای دیپلماسی آرامش است و آورده آن برای تولید کنندگان و مجریان امنیت کیفی سازی و‌ نیاز‌سنجی است.
کد خبر: ۶۲۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ - 16October 2023

پیام نمایشگاه ایپاس دیپلماسی آرامش است/۹۰ درصد اقدامات پلیس پیشگیری و ایجابی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه بیستمین نمایشگاه ایپاس، اظهار داشت: فعالیت این نمایشگاه در راستای دیپلماسی آرامش است و آورده آن برای تولید کنندگان و مجریان امنیت کیفی سازی و‌ نیاز سنجی است.

سردار رضایی تاکید کرد: مجموعه پلیس بیش از ۹۰ درصد کارش پیشگیری و ایجابی است، اما ممکن است بخشی از آن اقدامی باشد که در این نمایشگاه شاهد پیش‌بینی نیازهای اقدامی پلیس در حوزه امنیت است.

وی گفت: این نمایشگاه صرفا در چهارچوب نیاز پلیس نیست و بسیاری از نیازهای عمومی را نیز برطرف خواهد کرد و نیازهای برون مرزی و کشورهای دیگر هم هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین دستاورد این نمایشگاه شکست تحریم در حوزه امنیتی و ایمنی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: امروز دولت باید از تولیدکنندگان در حوزه ایمنی و شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه حمایت کند.

سردار رضایی تاکید کرد: هدفگذاری پلیس برای این برنامه استفاده از فناوری های روز در حوزه ناامنی است و پلیس هم به عنوان تولید کننده و هم مصرف کننده ارتباط خوبی با شرکت‌ها دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار