پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان‌ شرقی به مناسبت تشکیل سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش

امیر «عباسی» با صدور پیامی سال روز تشکیل سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 16October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان با صدور پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی موهبتی الهی بوده که نتایجی ستودنی و شگرف را در این بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال داشته است.
 
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به پشتوانه غنی فکری و معنوی روحانیت معزز توانسته است در عرصه های مختلف از ارزش های انقلاب اسلامی جانانه دفاع کند و در  جهت ارتقای سطح کاری و معنویت کارکنان ارتش گام بردارد.
 
بی‌تردید تلاش‌های کارکنان مومن این نهاد ارزشمند در راستای تقویت ارزش‌های معنوی و تربیت جوانان متدین در نیروهای ارتش، موجب ارتقای مکتبی ارتش جمهوری اسلامی شده و توان و روحیه رزمی کارکنان ارتش در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار را تقویت کرده است.
 
اینجانب فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی، سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی محترم و پرسنل زحمت‌کش این سازمان مقدس مستقر در استان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق الهی را آرزومدم.»

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار